مدیر توزیع برق شهید باهنر: پرداخت بیش از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پاداش پیکسایی به مشترکین حوزه برق باهنر
کد خبر: ۷۲۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 13 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی حجت حسامی مدیر توزیع برق شهید باهنر در تشریح گزارش عملکرد یکساله این مدیریت بیان کرد: در سال 9713، در حوزه برق باهنر ۲۸۰ تفاهم نامه با مشترکین صنعتی، کشاورزی، جایگاه‌های صنعتی، تجاری و اداری امضا شده و در این راستا بیش از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پاداش پیکسایی به مشترکین پرداخت شده است و مطمئنا در سال ۹۸ نیز مدیریت مصرف و استفاده بهینه از انرژی در اولویت فعالیت‌های شرکت توزیع برق آذربایجان غربی و این مدیریت قرار خواهد داشت.
وی اذعان کرد: هدف از مديريت مصرف برق، تعديل مصرف انرژی به گونه ای است كه نه تنها ميزان توليد در صنايع كاهش نيابد، بلكه همراه با افزايش بهره وری باشد ضمن اینکه مشتركان نيز به ازای برق مصرفی هزينه كمتری را بپردازند.
مدیر توزیع برق باهنر درباره پروژه های ایجاد قدرت مانور بیان کرد: پروژه هایی که در این بخش اجرا می شوند به طور عمده بر پایداری شبکه، کاهش زمان خاموشی های ناشی از حوادث مختلف و مدیریت بحران تاثیر گذار هستند که این مدیریت در سال 97 در این بخش توانسته پروژه‌هایی با اعتبار بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال را به بهره برداری برساند.
حسامی اظهار کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی میز خدمت در سطح شرکت توزیع برق آذربایجان غربی و در راستای تكريم ارباب رجوع، تسريع در كارها و راهنمايي مراجعان، طرح ميز خدمت در این مدیریت نیز از اوایل سال 97 بطور جدی راه اندازی شده است.
مدیر توزیع برق باهنر گفت: با راه اندازی میزخدمت در زمینه‌های فروش انشعاب، قطع و وصل، تشخیص، گزارش اتفاقات برق و خاموشی ها، نیاز به مراجعه حضوری مشترکین برای انجام امورات ذکر شده و بخصوص درخواست انشعاب برق جدید، گزارش خاموشی و ضعف ولتاژ نخواهد بود و مشترکین می توانند به صورت غیر حضوری از این خدمات بهره مند شوند.
*با فعالیت اکیپ خط گرم برق شهید باهنر در سال 1397 حدود 1516 مگاوات ساعت انرژی توزیع‌نشده کاهش یافته است.
مدیر توزیع برق باهنر افزود: یکی از بزرگترین مشکلات شبکه‌های توزیع و انتقال، اعمال خاموشی برای انجام تعمیرات در شبکه چه به صورت برنامه ریزی شده و یا به صورت اضطراری است که باعث ایجاد نارضایتی مشترکین از اعمال خاموشی در شبکه و آسیب به برخی تجهیزات فشار متوسط در هنگام قطع و وصل مجدد می‌شود و از این رو تعمیرات به صورت خط گرم، یکی ازمناسب‌ترین راهکارها جهت کاهش خاموشی‌های با برنامه، بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه می باشد. مدیریت توزیع برق باهنر نیز برای اجرای این راهبرد مهم که منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی مشترکین برق خواهد شد تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال 97 ، با اجرای عملیات خط گرم، انرژی توزیع نشده یک هزار و ۵۱۶ مگاوات ساعت کاهش یافته که با این میزان کاهش انرژی توزیع نشده، معادل یک میلیارد و 274 میلیون ریال صرفه جویی شده و این امر منجر به افزایش رضایت مشترکین خواهد شد.
حسامی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه کاهش تلفات برق تاثیر مستقیم و قابل توجهی در افزایش بهره‌وری وکاهش هزینه‌ها دارد، ما نیز در مدیریت توزیع برق باهنر در تلاش هستیم که مجموع تلفات فنی و غیر فنی را در برق ارومیه به کمتر از 11 درصد کاهش دهیم.
وی با اشاره به تعداد مشترکین این مدیریت عنوان کرد: تعداد مشترکین برق در حوزه مدیریت توزیع برق شهید باهنر بیش از ۸۵ هزار و ۲۰۰ مشترک است که حدود ۲۳ هزار و ۲۹۱ مشترک در حوزه مشترکین روستایی قرار دارد و با تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار تحت پوشش این مدیریت از نعمت روشنائی و برق بهره‌مند هستند.
مدیر توزیع برق باهنر تصریح کرد: مجموع روستاهای حوزه مدیریت توزیع برق باهنر پس از تفکیک مدیریت برق ایثار از این مجموعه، در حال حاضر بالغ بر 150 روستا بوده که این روستاها در مسیر جاده‌های سلماس، انهر و سرو قرار دارند و همکاران مدیریت توزیع برق باهنر بطور شبانه روز جهت ارائه خدمات به این مناطق در تلاش هستند.
گفتنی است مدیریت توزیع برق باهنر یکی از ۴ مدیریت توزیع شهرستان ارومیه در حال خدمات رسانی به بیش از ۸۵ هزار و ۲۰۰ مشترک شهری ، روستائی و دیماندی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار