مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری امسال بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون تومان مشارکت داشته‌اند، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 81 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۲۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 12 March 2019
 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عزیز سهندی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاری امسال بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون تومان مشارکت داشته‌اند که این رقم نسبت به جشن نیکوکاری سال گذشته 81 درصد رشد داشته است، افزود: کمک‌های مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی برای نیازمندان ادامه داشته و از این رو آمارهای اعلام شده اولیه بوده و آمارهای نهایی در پایان اسفند ماه اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر مشارکت چشمگیر مردم آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاری، بیان کرد: مردم خیر شاهین‌دژ با مشارکت یک میلیارد و 400 میلیون تومانی در جشن نیکوکاری، در برگزاری این فریضه الهی در استان پیشرو بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: کمک‌های جشن نیکوکاری در راستای تامین ملزومات ضروری و مورد نیاز مددجویان از قبیل البسه، کفش، تنقلات و سایر نیازهای اساسی این نیازمندان هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی شروع شده و پیش از اتمام امسال، شعار عیدی برای همه محقق خواهد شد.

سهندی با اشاره به امکان مشارکت در جشن نیکوکاری تا پایان امسال، بیان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی و از طریق تلفن همراه با وارد کردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ * اقدام کنند.

وی اظهار کرد: جشن نیکوکاری در راستای هدیه شادی به نیازمندان در آستانه آغاز سال جدید و ارج نهادن به سنت حسنه احسان و نیکوکاری در پایان هرسال برگزار می‌شود.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار