مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه جوانان باید انقلاب اسلامی را در مدار فرهنگ و هنر تغذیه و تقویت کنند، گفت: مسوولان و مردم نباید نسبت به بزرگان و فرهیختگان فرهنگ و هنر در کشور بی‌تفاوت باشند و همواره باید گرامی داشته شوند تا جوانان نسل امروز بتوانند به آینده خود امیدوار باشند.
کد خبر: ۷۲۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 11 March 2019
جوانان باید انقلاب اسلامی را در مدار فرهنگ و هنر  تقویت کنند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری امروز در آیین نکوداشت چهره‌های تاثیرگذار فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این آیین این بود که 40 چهره نامدار استان را در تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای معرفی و تجلیل کنیم.

وی افزود: در این راستا اطلاعات افراد تاثیرگذار را از تمامی ادارات درخواست کرده، اما متاسفانه برخی ادارات همکاری‌های لازم را انجام ندادند و این برنامه را فقط به فرهنگ، هنر و رسانه معطوف کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این آیین تلاش شد تا چهره‌هایی را ترسیم کنیم که بتواند جامع بوده و انتقادی به آن وارد نشود، تصریح کرد: در ارتباط با بزرگان و فرهیختگان فرهنگ و هنر در کشور نباید بی‌تفاوت بود و بزرگان همواره باید گرامی داشته شوند تا نسل امروز بتوانند به آینده خود امیدوار بوده و راه هنرمندان را خالی نگذارند.

وی تصریح کرد: برگزاری این آئین‌های برای نسل جوان الگویی است که راه پویای هنرمندان را ادامه داده و برای بقای آن تلاش کرده و ممارست داشته باشند و نسل جوان تصویر 50 سال بعد خود را در چهره این فرهیختگان مشاهده کنند.

خدایاری با اشاره به اینکه جوانان باید انقلاب اسلامی را در مدار فرهنگ و هنر تغذیه و تقویت کنند، بیان کرد: مسوولان و مردم نباید نسبت به بزرگان و فرهیختگان فرهنگ و هنر در کشور بی‌تفاوت باشند و همواره باید گرامی داشته شوند تا جوانان نسل امروز بتوانند به آینده خود امیدوار بوده و راه هنرمندان را خالی نگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار