سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل است و نباید برای انتخاب سرمربی تیم ملی منتظر تصمیم وزیر باشند.
کد خبر: ۷۲۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 07 March 2019

به نقل از فارس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم سایپا و فولاد از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سایپا به پایان رسید.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان این دیدار اظهار داشت: ما امروز هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از تیم فولاد بودیم. در نیمه اول هم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم، اما متأسفانه شانس‌هایی که داشتیم تبدیل به گل نشد. فولاد در همان نیمه اول روی ارسال‌ها شانس داشت و که بچه‌های ما توپ را از دروازه بیرون کشیدند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: فقط برای بازیکن خارجی شان بلند ارسال کردند و با صحبت‌هایی که به بچه‌هایمان دادیم نگذاشتیم آنها موفق باشند، ما اگر باهوش بودیم می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم. ما به این پیروزی خیلی نیاز داشتیم اگر در بازی های بعدی هم نتیجه بگیریم شرایط ما در جدول بهتر خواهد شد.

سرمربی سایپا در مورد اعتراضاتی که به داوری مسابقه داشت، گفت: سال‌ها در این فوتبال بوده‌ام و خیلی از چیزها را یا حداقل یکسری از چیزها را می‌دانم. داوری‌های زیادی بوده که بازی‌ها را عوض کرده است ما دوست نداریم اعتراض کنیم، شما همین بازی دیشب پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد مربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن چقدر اعتراض می‌کرد، این طبیعی است مطمئناً ما نیز خطا می‌کنیم اما مطمئن باشید اگر داوری کارش را درست انجام دهد ما نیز اعتراض نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که حسین‌زاده بازیکن رده امید سایپا امروز برای تیمش گلزنی کرد و اینکه فکر می‌کند بازیکنان جوان تیمش چقدر می‌توانند دست او را بگیرند، گفت: ما بازیکنان خیلی خوب دیگری نیز داریم آنها یکی، دو تا نیستند. امیرحسین امروز نتیجه را به نفع ما عوض کرد و بازیکنان دیگری نیز عملکرد خوبی داشتند. ما منتظر بهانه‌ای هستیم تا به جوانان تیم‌مان بازی بدهیم اما فرصتی پیش نیامده که بتوانم آنها را با خیال راحت محک بزنم. آنها می‌توانند به ما کمک کنند، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که آنها بتوانند سال بعد با تجربه خوب کار کنند.

دایی در ادامه گفت: من این بازیکنان را فردا و پس فردا در اختیار تیم ملی امید قرار می‌دهم و دو روز بعد دوباره آنها را برای بازی مقابل پیکان می‌گیرم، شرایط ما بسیار حساس است انشاءالله این بازیکنان بتوانند هم به تیم ملی امید برای رسیدن به بازی‌های المپیک کمک کنند و هم به ما. این مسائل می‌‌تواند با تعامل حل شود اما ما زورکی کاری را انجام نمی‌دهیم.

وی در خصوص اینکه قطبی پس از بازی و در کنفرانس خبری اعلام کرد دایی با او دست نداده و از این مسأله ناراحت بود و اظهار داشت هر کسی سروصدا کند داوری به سمت او می‌رود، گفت: من متأسفم که ایشان چنین افکاری را در ذهنشان پرورش می‌دهند من اول بازی با او روبوسی کردم. در تمام بازی‌هایی که انجام دادیم وقتی سوت پایان را زدند به رختکن رفتم چون شاید آخر بازی حرفی بزنم و ...، متأسفانه باید بگویم که ایشان در کریدور ورزشگاه حرف‌هایی زد که شایسته شخصیتش است و ناظر فدراسیون هم آنها را شنید و می‌توانید بروید از او بپرسید. آیا هر کسی خوب حرف زد باشخصیت است، شخصیت را در چه می‌بینید. نیمکت آنها که بیشتر از ما اعتراض کرد.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: خود ایشان که آنقدر داد و بیداد کرد و البته این طبیعی است من فکر می‌کنم او این حرف را می‌زند و دلیلش فقط باخت تیمش است وقتی سه بازی نتیجه نگرفته من نمی‌توانم به او راه بدهم تا به برد برسد. اگر وقتم را برای این حرف‌های بیهوده صرف می‌کردم که الان علی دایی نبودم. من سریع به رختکن رفتم چون دوست نداشتم اتفاقی بیفتد اگر با کسی مشکلی داشته باشم حتی به او سلام نمی‌کنم، این کمال بی‌حرمتی است که بخواهد این حرف‌ها را بزند، اول بازی به سمت او رفتم، خوش‌آمد گفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم، تمام کادر من با ایشان دست دادند، این چیزها را در مورد من به فکرتان راه ندهید. 

دایی ادامه داد: فوتبال عشق من است و به دنبال چیزهای دیگر نیستم، نمی‌توانم بروم چند شعر حافظ، سعدی و مولانا را حفظ کنم و برای شما بگویم من از صمیم دلم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، او بعد از سال‌ها به ایران برگشته تا کار کند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌‌شود فدراسیون برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی منتظر وزیر ورزش است، گفت: در این مورد با من صحبتی نشده و اشتباه محض است که بخواهند منتظر وزیر ورزش باشند، فدراسیون فوتبال یک سازمان مجزا است و اشتباه است که بخواهند منتظر دستور وزیر باشند. اینها برای فوتبال ما بد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار