کد خبر: ۷۲۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 03 March 2019

اگر تا پیش از برآورده شدن آرزوی روژین به او می گفتی که #علی_صفری در یکی از ابیاتی که سروده، گفته:« زندگی درد قشنگیست که جریان دارد...» جواب می داد: زندگی درد قشنگیشت، به جز نداری هایش!» حال و روز روژین اگر چه مثل اسم خودش درخشنده و تابناک نیست اما به قول شاعر« رستنی ها کم نیست، من و تو کم بودیم... گفتنی ها کم نیست، من و تو کم گفتیم. دیدنی ها کم نیست، من و تو کم دیدیم... چیدنی ها کم نیست، من و تو کم چیدیم». اگر تا پیش از برآورده شدن آرزوی روژین به او می گفتی که #علی_صفری در یکی از ابیاتی که سروده، گفته:« زندگی درد قشنگیست که جریان دارد...» جواب می داد: زندگی درد قشنگیشت، به جز نداری هایش!» حال و روز روژین اگر چه مثل اسم خودش درخشنده و تابناک نیست اما به قول شاعر« رستنی ها کم نیست، من و تو کم بودیم... گفتنی ها کم نیست، من و تو کم گفتیم. دیدنی ها کم نیست، من و تو کم دیدیم... چیدنی ها کم نیست، من و تو کم چیدیم». 
به همت #موسسه_خیریه_رفاه_کودک_و_نوجوان_ارومیه و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه روژین دخترک ورزشکار که برای #خانه_آرزوها از آرزوی داشتن لباس و وسائل ورزشی نوشته بود، در روزهای سرد زمستان به آرزویش رسید.
 پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه وقتی آرزوی روژین را برآورده میکرد یاد ایثارگری او و همکارانش در حوزه چاپ افتادم که در زلزله کرمانشاه گمنام پای کار آمدند. این جنس انسانها از همان هایی هستند که خدا موقع آفریدن شان از شادی سوت می زده، خاک شان را چند بار الک کرده، آب که نه، از عطر و اشک خودش گل شان را ساخته، به پیمانه زده، هی عقب رفته و جلو آمده و خوب نگاه کرده که دلشان نقص نداشته باشد، که مهربانی شان کم نیاید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار