مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مادران باید برای تداوم حرکت فاطمی و زینبی تلاش کنند.
کد خبر: ۷۲۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 28 February 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در جشن میلاد کوثر که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بانوان باید برای تداوم مسیر فاطمی به صورت جدی گام بردارند و حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را برای خود الگو قرار دهند. حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در جشن میلاد کوثر که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بانوان باید برای تداوم مسیر فاطمی به صورت جدی گام بردارند و حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را برای خود الگو قرار دهند.
وی ضمن اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام(ره) درباره حضرت زهرا(س) مبنی بر اینکه اگر زهرا(س) مرد بود نبی بود، افزود: کدام مادر را در تاریخ می‌توانید پیدا کنید که فرزندان بزرگی برای بشریت تربیت کند، این اتفاق فقط در خانه حضرت زهرا(س) و در عین نداری رخ داد.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به تربیت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) توسط حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: عظمت ایشان به قدری بود که ۲۰ میلیون نفر از جای جای جهان به زیارت او رفتند.
وی به تربیت حضرت زینب(س) توسط دختر مکرم نبی اسلام(س) اشاره و بیان کرد: دفاع حضرت فاطمه(س) از امام علی(ع) هم براساس احساس و عاطفه نبود، بلکه برای دفاع از ولایت بود.
سرایی گفت: مادران نسل جدید هم می‌توانند با الهام از حضرت زهرا(س) انسان‌های دلیر و غیور تربیت کنند که تاکنون نیز چنین بوده است و مادران شهدا از این بانوی وارسته درس گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: امروز اقتدار و صلابت و قدرت ما مرهون اقتدار و ایستادگی حضرت امام(ره) است؛ پیام ایشان مبنی بر «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» همچنان در جامعه طنین‌انداز است.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ملت ایران با الهام از حرکت فاطمی و زینبی برای اقتدار ایران تلاش می کنند و هدف آنها دفاع از آرمان‌های فاطمی است.
وی گفت: دختران باید طوری زندگی کنند که مادران به وجود آنها بر خود ببالند، یک دختر انقلابی، مومن و محجبه می‌تواند مادر خود را سرافراز کند و مایه افتخار او باشد.
سرایی زیباترین هدیه عالم هستی را کوثر دانست که به حضرت خدیجه اعطا شد و خاطرنشان کرد: اگر به دنبال سبک زندگی فاطمی هستیم باید حضرت خدیجه(س) را برای خودمان الگو قرار دهیم و از خیر کثیر بگذریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار