شهردار ارومیه با بیان اینکه پایان پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های سال 98 است،گفت: فاز دوم تقاطع غیرهم سطح آذربایجان در سه ماهه اول سال 98 گشایش می‌یابد و این پروژه در طول سال به بهره‌برداری کامل می رسد.
کد خبر: ۷۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 16 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عصر امروز محمد حضرت‌پور، دومین بودجه شهرداری ارومیه و سازمان‌های وابسته در دولت دوازدهم و دوره پنجم شورای اسلامی شهر را با رقمی معادل 12 هزار و 700 میلیارد ریال و با پیام ارتقاء ارزش زندگی در بافت فرسوده با محوریت توسعه پایدار و زیست‌پذیری شهری و رویکرد مشارکتی شهروندان، مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی همکاران و تقویت انضباط مالی به شورای اسلامی شهر برای تصویب تقدیم کرد.

وی بیان کرد: 75 درصد از کل بودجه سال 98 صرف امورات عمرانی و سایر آنها برای امورات جاری صرف می‌شود.

شهردار ارومیه گفت: اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید و سیاست‌های ابلاغی شواری شهر و بخشنامه ابلاغی دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و به روز بودن حقوق و مزایای کارکنان، پرداخت پاداش پایان خدمت همکاران و توجه ویژه به رفاه و معیشت کارکنان از اولویت‌های بودجه سال 98 است .

وی رعایت اصل صرفه‌جویی، پرداخت دیون و کسورات اعم از بیمه و مالیات، پرداخت هزینه‌های ضروری نگهداشت شهر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، مرمت و آسفالت معابر اصلی با اولویت مناطق مرکزی و بافت فرسوده، تجهیز ناوگان آتش‌نشانی و حمل و نقل عمومی، ایجاد زیرساخت و توجه ویژه به برنامه‌های ارومیه 2020 را از دیگر اولویت‌های بودجه سال آتی عنوان کرد.

حضرت‌پور با اشاره به مهمترین راهبردها و سیاست‌های بودجه سال 98، اظهار کرد: اصلاح و پیگیری نحوه اخذ مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی و بالا بردن ضریب وصول‌پذیری درآمدها، استفاده از اوراق مشارکتی در خرید اتوبوس به منظور نوسازی حمل و نقل عمومی، استفاده و بهره‌برداری بهینه از املاک، دارایی‌ها و مستغلات شهرداری، تملک باغات اطراف شهر و ساماندهی دستفروشان و ایجاد بازارهای روز و سیاست‌های و اقدامات جلوگیری از سد معبر، توجه ویژه به سلامت اداری با محوریت شفاف‌سازی و ارائه خدمات الکترونیکی از مهمترین راهبردهای و سیاست های بودجه سال 98 است .

وی با بیان اینکه پایان پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های سال 98 است،گفت: فاز دوم تقاطع غیرهم سطح آذربایجان در سه ماهه اول سال 98 گشایش می‌یابد و این پروژه در طول سال به بهره‌برداری کامل می رسد.

شهردار ارومیه تکمیل و تجهیز شهربازی چی‌چست، بهره‌برداری از پارک سلامت، افتتاح فاز اول عملیات کمربندی دوم شهر، ادامه عملیات احداث پروژه یادمان شهید باکری، خرید و تجهیز 50 دستگاه خودروی سازمان پسماند و نوسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی با خرید 50 دستگاه را از مهمترین و شاخص‌ترین پروژه‌های پیش‌بینی در سال 98 برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار