امام جمعه ماکو گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی 22 بهمن پاسخ قانع و دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌ خورده ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد هاشمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه امسال شاهد حضور گسترده ملت ایران در راهپیمائی 22 بهمن ماه بودیم، اظهار کرد: حضور گسترده‌ مردم در راهپیمائی 22 بهمن ماه پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به دشمنان قسم خورده ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید، مسوولان کشور نیز باید قدر این پدیده‌ بی‌نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیه‌ انقلابی و عمل جهادی به ملت ایران خدمت کرده و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

امام جمعه ماکو از مردم شهرستان ماکو به دلیل حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و افزود: از جمله‌ پیام‌های حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن ماه به دشمنان قسم خورده‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این بود که تحریم‌های نظام سلطه و هم‌ پیمانانش هیچ‌گونه خللی در اراده‌ راسخ ملت ایران در دفاع از آرمان‌های مقدس حضرت امام (ره)، مقام و معظم رهبری و انقلاب ایجاد نکرده است.

وی تصریح کرد: همچنین از دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن ماه، گفتمان حضور در عرصه‌های تکلیف است و ملت ایران این گفته‌ها را از حضرت فاطمه‌ زهرا(س) آموختند.

هاشمی عنوان کرد: حضور در عرصه‌ تکلیف یعنی اینکه امیرمؤمنان وظیفه دارد که در جبهه‌های جنگ بجنگد و حضرت زهرا (س) نیز در عرصه خانواده تأثیرگذار باشد که اوج این حضور پس از وفات پیغمبر اکرم (ص) در 75، یا 95 روز ظاهر شد، اگر کسی بخواهد این زندگی را در یک کلمه بیان کند، آن کلمه عبارت از حضور در عرصه‌ تکلیف است.

وی عنوان کرد: وقتی مردم ایران مشاهده کردند که دشمن می‌خواهد ایران چهلمین سالگرد انقلاب را جشن نگیرد، با وجود میل باطنی دشمن، به صورت گسترده و تماشایی و بیش از گذشته حاضر شدند.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار