امام جمعه چایپاره گفت: ملت با بصیرت ایران چشم دشمن را با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، كور و همه نقشه‌هاى آن‌ها را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام رسول جمشیدی امروز در آیین نماز جمعه چایپاره با اشاره به اینکه جشن پیروزى انقلاب اسلامى و راهپیمایى ده‌ها میلیونى مردم در هزاران شهر و روستا در اقصى نقاط ایران اسلامى به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شد اظهار کرد: از این بابت باید شکرگزار خداوند منان و قدردان ملت فهیم و بصیر ایران باشیم.

وی تصریح کرد: حضور کم نظیر ملت ایران در راهپیمایى امسال آن هم در شرایطى که مقامات آمریکایى با گزافه‌گویى، سخن از پایان عمر انقلاب اسلامى ملت ایران می‌گفتند بسیار حائز اهمیت بود و مى‌توان گفت که ملت با بصیرت ایران چشم دشمن را با این حضور خود کور و همه نقشه‌هاى آن‌ها را نقش برآب کرد.

وی گفت: بخشى از پیام‌ها و پیامدهاى راهپیمایى پرشور و شعور امسال ملت ایران را می‌توان به
تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام، نمایش قدرت و اتحاد مردمى به دشمن، امیدوارى دوستداران داخلى و خارجى انقلاب، زمان‌شناسى ملت با وجود مشکلات اقتصادى، افزایش اتحاد ملت در برابر تهدیدات دشمن، نمایش خطاى دوباره در محاسبات آمریکا، انجام وظیفه مردم و رسیدن نوبت مسؤولان اشاره کرد.

جمشیدی افزود: مى‌توان گفت که راهپیمایى پرشکوه ۲۲ بهمن دو پیام کلیدى و بسیار مهم نیز داشت و آن اینکه ملت ایران فریب این ترفند دشمن را نخورد و راه عبور از مشکلات، سازش و تسلیم نیست که اگر چنین بود نشانه آن باید کمرنگ شدن حضورشان در این یوم الله مى‌شد که نه تنها چنین نشد بلکه این حضور حماسى نشان داد نگاه ملت به مشکلات اقتصادى، درست برخلاف خواست و نظر دشمن است.

وی اظهار کرد: مردم با حضور خود نشان دادند، اگرچه گلایه‌هاى جدى در زمینه مسائل معیشتى دارند اما میان عملکرد مسؤولان و اصل نظام و انقلاب تفکیک قائل هستند و ناکارآمدى و اهمال برخى مسؤولان را به پاى انقلاب اسلامى نمى‌گذارند.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار