امام جمعه اشنویه گفت: دشمنان کوردل و بزدل که تاب تحمل جشن بزرگ ۲۲ بهمن و وحدت و یکپارچگی مردم ایران را نداشتند اقدام به حمله تروریستی در زاهدان زدند.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا ملا سیدمصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اشنویه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: بدون شک این حضور دارای پیام‌هایی بود که در وهله نخست، این پیامی برای دشمنان و بدخواهان است مبنی بر اینکه دشمنان بدانند این انقلاب بر پایه اجرای دستورات الهی و شریعت مقدس اسلام بنا شده و مورد حمایت مردم است بنابراین ترفندها و دسیسه‌های آنان هیچ خللی در عزم و اراده ملی این مردم و این انقلاب ایجاد نخواهد کرد.
وی با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مسوولان کشور افزود: حضور مردم و حمایت مجدد آنها از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، بار مسوولیت‌شان را بیشتر می‌کند تا در راستای آن بهتر و بیشتر در خدمت مردم باشند.
امام جمعه اشنویه ضمن محکومیت حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: حادثه دلخراش و تلخ انفجار تروریستی در زاهدان که باعث شهادت جمعی از نیروهای سپاه شد دل میلیون‌ها هموطن و به ویژه خانواده و بازماندگان این شهدا را داغدار کرده است.
وی عنوان کرد: دشمنان کوردل و بزدل که تاب تحمل جشن بزرگ ۲۲ بهمن و وحدت و یکپارچگی مردم ایران را نداشتند دست به این جنایت ضد بشری زدند و در واقع این عمل ناجوانمردانه در راستای همان خوش‌خدمتی به اربابان آنان یعنی آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی صورت گرفته است.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار