بیش از ۴ هزار و۵۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی توسط مردم خریداری شده است .
کد خبر: ۷۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 14 February 2019
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از واگذاری بیش از ۴  هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
مهندس سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب در واگذاری انشعابات آب و فاضلاب پرداخت و گفت :                        در ده ماهه  سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده که بیش از یکصد انشعاب بیشتر از برنامه زمانبندی است .
وی تعداد اشتراک واگذار شده فاضلاب را بیش از ۳ هزار و ۴۸۰  فقره اعلام و خاطرنشان کرد : که این امر بیانگر رویکرد آبفای خوی  به تشویق مردم به استفاده از شبکه فاضلاب است.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی تعداد کل انشعابات فاضلاب در شهر خوی را ۴۴ هزار و ۷۰۰ فقره اعلام کرد و گفت :           در حال حاضر نزدیک به ۶۰  درصد جمعیت شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد .
ولیزاده  در ادامه با اشاره به واگذاری بیش از ۲ هزار و ۱۸۰  فقره  انشعاب آب در سال جاری اظهار داشت : در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال ۹۷ فاصله چندانی نداریم.
مهندس ولیزاده تعداد کل انشعابات آب شرکت را نیز بیش از ۸۵ هزار فقره  اعلام و تصریح نمود : در حال حاضر ۱۰۰% جمعیت شهری شرکت آب و فاضلاب خوی شامل شهرهای خوی ، فیرورق، ایواوغلی ، دیزج دیزو قطور از شبکه آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.
خبرنگار :  یحیی آقاپور خویی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار