فینال مسابقات فوتسال جام فجر بسيج جوانان شهرستان خوی برگزار شد
کد خبر: ۷۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 13 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذر بایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذر بایجان غربی از خوی تیم فوتسال کانون مساجد حاجی بابا شهرستان خوی پس از ۲۰ روز رقابت به عنوان تیم برتر مسابقات فوتسال جام فجر بسيج جوانان این شهرستان  انتخاب شد.
 مسابقات فوتسال جام فجر که با شرکت ۲۸ تیم شهرستانی در طول دهه مبارک فجر در سالن ورزشی ۹ دی سپاه خوی برگزار می شد با اجرای فینال مسابقات به کار خود پایان داد.مسئول تربیت بدنی سپاه خوی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت : مسابقات فوتسال با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه ورزشی بین تیم های شهرستانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروز ی انقلاب اسلامی برگزار شد.سرهنگ پاسدار نادر صمدی افزود :           تیم های حاضر به استعداد ۳۰۰ ورزشکار در طی ۱۰ روز و با برگزاری۵۶ بازی رقابت نموده و در پایان به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.
صمدی گفت: تیم فوتسال کانون مساجد جاجی بابا به عنوان تیم برتر، تیم پایگاه شهید قرالو و تیم کانون حرعاملی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
لازم به ذکر است :در این مراسم که با حضور نماينده مردم شريف شهرستانهاي خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگ کننده سپاه خوي، رئیس شورا و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان خوی حضور داشتند از تیم برتر اخلاق، مربی ، داور ، گلزن برتر  و عوامل اجرایی نیز با اهدای جوایز نفیس تجلیل شد.
خبر نگار :  یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار