شهرداری خوی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می کند.
کد خبر: ۷۱۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 13 February 2019

به گزارش خبر نگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبر نگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مهندس محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت :  نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از جمله مهمترین نمایشگاه هایی است که برای معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، اقلیمی و هنرهای سنتی مناطق و شهرهای مختلف کشور ایران و با حضور شهرهای مختلف هر سال برگزار می شود.
اکبرزاده افزود: کشورهای توسعه یافته، سرمایه گذاری ویژه ای در حوزه فرهنگی انجام می دهند و معرفی مناسب ظرفیت های تاریخی و فرهنگی و اقلیمی شهرها در این مسیر بسیار تاثیر گذار است.
وی تاکید کرد: شهرداری خوی همچون سالهای گذشته با حضور در رویدادهای مهم فرهنگی و گردشگری پتانسیل های گردشگری خوی را معرفی  میکند.
شهردار خوی اضافه نمود : دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته کشور طی هفته آخر بهمن ماه در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار میشود و امسال مجموعه ها و نهادهای علاقمند در قالب غرفه گردشگری استان آذربایجان غربی در نمایشگاه حضور دارند.
مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی نیز اظهارداشت: شهرداری ها و نهادهای مختلف مرتبط استان امسال در قالب غرفه ویژه استان آذربایجان غربی حضور  دارند و شهرداری خوی نیز در این مجموعه به معرفی ظرفیت های گردشگری خوی می پردازد.   علی اکبر چیت ساز خوئی افزود: طراحی ویژه و انتشار بروشور برخی از مزیت های نسبی خوی به دو زبان انگلیسی و فارسی تحت عنوان (  خوی شهر زندگیست  ) نیز طرحی نو در زمینه اقلام انتشاراتی موثر در شناساندن جلوه ها و ابعاد مختلف شهر خوی بوده و کتاب راهنمای گردشگری خوی برای معرفی آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی خوی، نقشه راهنمای گردشگری خوی ، مجموعه کتابهای معرفی چهار شخصیت برجسته خوئی شامل آیت الله العظمی خوئی(ره)، امامزاده سید بهلول(ع)، پوریای ولی پهلوان نامدار این سرزمین و شمس تبریزی در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و علاقمندان توزیع می شود.  وی همچنین اضافه نمود :  بخشی از سوغات خوی همچون عسل، تخمه کدو و آفتابگردان نیز در این غرفه به معرض نمایش گذاشته میشود.
لازم به ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از 23 لغایت 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و علاقمندان به فرهنگ و هنر شهر خوی می تواند از غرفه استان آذربایجان غربی و شهرداری خوی بازدید نمایند.
خبرنگار :  یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار