‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: طبق آثار رسیده به اولین جشنواره ملی آیات،مطبوعات و رسانه، آذربایجان غربی از نظر تعداد ارسال آثار پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۷۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 12 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مطبوعات و رسانه حجت‌الاسلام دکتر ناصر خدایاری در نشست خبری با موضوع جشنواره آیات،مطبوعات و رسانه در محل سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد؛ بیان کرد: آذربایجان غربی با ارسال ۴۷۰ اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه از نظر تعداد آثار ارسالی در رتبه نخست قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به تعداد کل آثار ارسالی به این جشنواره اضافه کرد: تعداد کل آثار ارسالی به دبیرخانه اولین جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه یک هزار و ۹۵ اثر بوده که این تعداد اثر از استان‌های مختلف در جشنواره شرکت داشته‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی با تعداد ۴۷۰ اثر در رتبه نخست، استان گیلان با ۲۴۷ اثر رتبه دوم و استان خوزستان با ارسال ۱۱۴ اثر رتبه سوم بیشترین تعداد آثار ارسالی به نخستین جشنواره ملی آیات را به خود اختصاص داده‌اند.
وی ادامه داد: استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی،خراسان جنوبی، سنندج، سمنان، اصفهان و قزوین مجموعا ۲۶۷ اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه ارسال کرده‌اند.
خدایاری اشاره کرد: ۶۰ درصد آثار رسیده متعلق به آقایان و ۴۰ درصد نیز متعلق به بانوان می‌باشد.
وی با اشاره به تعداد برگزیدگان این جشنواره،اظهار کرد: آثار ۱۶ نفر در این جشنواره برگزیده شده است که از این تعداد ۱۰ اثر متعلق به آذربایجان غربی، استان‌های سمنان و سنندج هر کدام یک اثر و استان خراسان شمالی نیز با ۴ برگزیدگان جشنواره ملی آیات مطبوعات و رسانه هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تشریح کرد: از بین مجموع نه بخش جشنواره ملی آیات به جز یک بخش قصص قرآنی که هیچ اثری ارسال نشده از مابقی بخش‌ها آثار ارزشمندی دریافت شده است.
انتهای پیام/

نزدیک  هزار اثر به جشنواره ملی آیات ارسال شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار