مخترع ارومیه‌ای بر لزوم حمایت مسئولان از مخترعین جوان کشور تأکید کرد و گفت: ۳۵ اختراع ملی دارم که در این بین ۱۵ اختراع ثبت بین‌المللی شده است.
کد خبر: ۷۱۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 10 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهرام غفاری، مخترع ۴۲ ساله ارومیه، صبح امروز، ۲۱ بهمن ماه، در نشست خبری در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی استان، بیان کرد: ۳۵ اختراع ملی دارم که در این بین ۱۵ اختراع ثبت بین‌المللی شده است.
وی ادامه داد: یک دستگاه اختراع کردیم که ۱۵ مدال طلا در سطح بین‌المللی کسب کرده است، دستگاه دفندر قادر به تولید امواج و صوت‌هایی هست که انسان قادر به شنیدن آن نیست، اما حیوانات و به خصوص حشرات موذی را از محل دفع می‌کند، که هم‌اکنون در برخی از کشور های اروپایی و آمریکایی و به خصوص در فرودگاه‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.
غفاری با بیان اینکه اختراع بعدی من ساخت یک پنل گرمایشی است، خاطرنشان کرد: این اختراع نیز رکورد کم‌مصرف‌ترین دستگاه گرمایشی را کسب کرده است، مصرف این پنل گرمایشی حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۳۰۰ وات است، این سیستم هوشمند بوده و دمای اتاق را همواره در ۲۳ درجه سانتیگراد حفظ می‌کند.
وی افزود: کمپانی مادر ما در ارومیه است و ۱۵ زیرمجمومه فعال دارد که یک شعبه آن در ترکیه نیز ثبت شده است.
این مخترع با اشاره به اینکه استاندار و معاون اقتصادی ایشان در استان حمایت خوبی از ما داشته‌اند، تصریح کرد: ما در ارومیه پتانسیل‌های بسیار خوبی همچون مخترعین و صاحبین فکر جوان و توانمند که لازم است از آنان حمایت بشود.
انتهای پیام

لزوم حمایت مسئولان از مخترعین جوان کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار