نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی مردم را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند، یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلّی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۷۱۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 10 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان‌غربی، در پیامی مشترک، مردم ولایتمدار و انقلابی استان را جهت شرکت حداکثری در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت کردند.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه‌تعالی
یوم‌الله بیست‌ودوّم بهمن، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلّی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است و گرامی‌داشت این روز سرنوشت‌ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور، از جان عزیز خود گذشتند.
آغاز چهلمین سال انقلاب شرایط متفاوتی با سال‌های گذشته دارد، راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه‌پیشرفت خود بازدارد.
امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر تمامی مشتاقان به تعالی و عزت روزافزون این سرزمین الهی آماده می‌شوند تا با حضور میلیونی در این همایش عظیم، اقتدار، استقلال، همدلی و وحدت بی‌مثال خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشته، دیگر بار با آرمان‌های والای حضرت امام راحل (ره)، مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام تجدید بیعت نمایند.
یقیناً، حضور حداکثری شما مردم عزیز در این همایش ملی، چون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی‌تان با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.
اینجانبان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم شریف و ولایی و همه اقوام و ادیان استان آذربایجان‌غربی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و از پروردگار قادر متعال مسألت می‌نماییم همواره، عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگرداند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار