نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: جوانان اولین افرادی بودند که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و امام را یاری کردند و انقلاب به برکت جوانان به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 07 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی امروز در مراسم نشست جوانان با امام جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: نظام مقدس حمهوری اسلامی مدیون تلاش‌های جوانان است و اولین اقشاری که به ندای امام لبیک گفتند جوانان بودند همان‌گونه که در صدر اسلام اولین افراد مومن به پیامبر جوانان بودند‌.

وی ادامه داد: پیامبر مردم را به جوانان وصیت می‌کند چرا که جوانان قلب‌های‌شان نرم است و سخن سریعتر در او اثر می‌کند، پیامبر می‌فرماید، خداوند مرا به رسالت مبعوث کرد جوانان با من هم‌عهد شدند و پیرها با من مخالفت کردند.

امام جمعه ارومیه افزود: اکثریت طرفداران انقلاب جوانان بودند و در این چهل سال مشکلات کشور به دست جوانان حل شده است، در جنگ تحمیلی جوانان بودند که جنگ را اداره کردند، اگر تاریخ جنگ را مورد مطالعه قرار دهید نقش جوانان بسیار مشهود است.

وی اضافه کرد: سفارش رهبر انقلاب اعتماد به جوانان است و در منصوب‌های معظم له جوانان نقش اصلی را دارند و رهبری به عنوان الگوی همه ما است.

نماینده ولی فقیه در آذربایحان‌غربی گفت: امروز تبلیغات دشمن شدت گرفته و تلاش می‌کنند به مردم القا کنند که نظام کارآمد نیست بنابراین امروز جوانان وظیفه دارند در مقابل این توطئه‌ها مقاومت کنند و امروز حوزه و دانشگاه در دست جوانان است‌.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب ایران هیچ اختیاری نداشت و وزرا را هم به دستور آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها انتخاب می‌کردند، جمهوری اسلامی به شعار نه شرقی و نه غربی کاملا عمل کرده است و در عرصه‌های نظامی نه تنها استقلال که مستکبرین را به چالش کشیدیم.

قریشی بیان داشت: در هر زمینه علمی که ورود می‌کنیم می‌بینم که قدم‌های بسیار زیادی برداشته شده است و سال‌های آینده این قدرت علمی بیشتر نمود پیدا خواهد کرد و در برخی مباحث ایران منحصر به فرد عمل کرده و در بحث استقلال سیاسی نیز به قدرتی دست یافته‌ایم که قابل تحسین است.

عکاس مهدی رضاوردی

پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بودپیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار