وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوزستان از دیرباز تاکنون یکی از قطب های ورزش کشور به شمار می رود و رسیدگی به اوضاع ورزش خوزستان در کنار سایر استان ها برای ما بسیار حیاتی است.
کد خبر: ۷۰۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 24 January 2019

مسعود سلطانی فر اظهار داشت: ورزش خوزستان در طی چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته و ورزشکاران این منطقه عملکرد بسیار درخشانی در میادین کشوری و بین المللی داشته اند.

وی با بیان این که زیرساخت های ورزش خوزستان در شرایط خوبی قرار دارد که این موضوع برای ورزش کشور خوشایند و مایه امیدواری است افزود: سرانه فضاهای ورزشی خوزستان نسبت به قبل رو به افزایش است و این نویدبخش روزهای خوب برای ورزشکاران و جوانان خوزستانی است .

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: تمام تلاش ما در سال های اخیر رسیدگی به ورزش از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری بوده و کوشش می کنیم امکانات ورزشی مناسب در سراسر کشور توزیع شود.

وی با بیان این که خوزستان از گذشته در زمینه ورزش سرآمد کشور بوده و ورزشکاران این استان در بسیاری از تیم های ملی حضور دارند، گفت: لازم دانستیم که برای دومین بار در سال جاری به خوزستان سفر کنیم ؛ افتتاح و بازدید از چندین پروژه ورزشی و رسیدگی بیشتر به مشکلات ورزشی این استان از مهمترین اهداف این سفر است .

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیشینه درخشان ورزش خوزستان در سال های قبل از انقلاب، تلاش می کنیم تا ورزش این استان به جایگاه واقعی خود برگردد؛ برای کمک به رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی استان ها سعی می کنیم مشکلات رشته های ورزشی را شناسایی کرده و زمینه جلب رضایت مردم به ویژه جوانان را فراهم کنیم ،ورزش خوزستان هم به دلیل ظرفیت های فراوان، شایستگی آن را دارد که در مسیر توسعه گام بردارد.

وی گفت: رییس جمهوری به خوزستان توجه ویژه ای دارد ،در نشست های هیات دولت همیشه مباحث مربوط به خوزستان از سوی وزرا مطرح می شود و هر بار نیز با تاکید جدی آقای روحانی همراه است، امروز نقش ویژه خوزستان بر کسی پوشیده نیست و همه برای رفع مشکلات این استان بسیج شده اند.

سلطانی فر خاطر نشان کرد : تلاش می کنیم تا پایان کار دولت پروژه های نیمه تمام استان را به پایان برسانیم ؛ همچنین بنا داریم با برگزاری رقابت های کشوری و بین المللی در استان علاوه بر کمک به تجربه اندوزی ، شاهد شعف و شادی در بین جوانان این منطقه شویم.

سلطانی فر در سفر به استان خوزستان چندین پروژه ورزشی را افتتاح و از چندین پروژه در دست اجرا بازدید کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار