نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی مجوز تاسیس اداره کل راه‌آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه صادر شد.
کد خبر: ۷۰۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 22 January 2019

سیدهادی بهادری امروز ، اظهار کرد: با دستور سعید محمدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن مجوز تاسیس اداره کل راه‌آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه صادر شد.

وی با بیان اینکه در حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی زندگی می‌کنند و این استان با سه کشور خارجی هم‌مرز است، افزود: در این استان ۶ پایانه مرزی سرو، رازی، بازرگان، تمرچین، گیله و پلدشت و هشت گمرک رسمی وجود داشته و از سویی وجود ایستگاه راه‌آهن قره‌تپه به سلماس و ظرفیت‌های فراوان در بخش کشاورزی و معدنی تاسیس چنین اداره کلی در آذربایجان‌غربی را ضروری می‌کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاسیس اداره کل راه‌آهن به مرکزیت ارومیه شامل اداره زیربنایی، اداره بهره‌برداری، ناوگان و اداره عمومی از سوزن خروجی از ایستگاه میانه تا ایستگاه ارومیه خواهد بود، ادامه داد: تاسیس این اداره کل گامی مهم در راستای تقویت زیرساخت‌های ریلی در استان را فراهم خواهد کرد.

وی در ارتباط با نحوه گزینش افراد شاغل در اداره کل راه‌آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه تصریح کرد: نیروهای مورد نیاز این اداره کل از طریق آزمون استخدامی از میان افراد بومی برگزیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار