مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی گفت: فیلمنامه‌نویسی تله فیلم مرحوم حجت‌الاسلام حسنی نماینده اسبق ولی فقیه در استان و مبارز نستوه انقلاب آغاز شده و بخشی از وقایع مربوط به موضوع انقلاب و ایستادگی مردم استان در برابر دشمنان انقلاب به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 22 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مسعود مجرد صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی به عملکرد این سازمان اشاره کرد و افزود: امسال در حوزه سیما برنامه‌های متنوعی تولید شده که ویژه برنامه‌های چلچراخ و نسل‌ انقلاب از جمله آنها به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مستندهای مختلفی از زندگینامه شهیدان از جمله شهید نصرالهی و شهید امینی تولید شده که در دهه فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در حوزه صدا نیز ویژه برنامه‌های پلاک40، گفتمان40، خاطرلر کوچه‌سی و این فصل را با من بخوان با موضوع انقلاب تولید و آماده پخش است.

وی یادآور شد: در حوزه خبر آیتم‌های ویژه 40 گام طراحی شده و در هر هفته دستاوردهای انقلاب در شهرهای مختلف استان منعکس می‌شود.

مجرد به راه‌ندازی وب سایت ویژه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در این وب سایت به نشانی www.urmia.irib.ir/40cheragh تولیدات استانی صدا و سیما وجود دارد.

وی برنامه‌های پژوهشی سازمان صدا و سیمای آذربایجان غربی را عنوان کرد و ادامه داد: بررسی شیوه‌های باورپذیری دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقایسه تطبیقی دستاوردهای انقلاب در استان، زندگینامه 40 شهید شاخص استان و روزشمار انقلاب اسلامی در ارومیه از جمله پژوهش‌های این سازمان به‌شمار می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی افزود: ولایت‌عشق، شرف‌حماسه‌سی، دویار عاشیق، جلوه‌گاه اقتدار و انقلابین یاپراقی عناوین تولیدات بخش موسیقی است.

وی تصریح کرد: فیلمنامه‌نویسی تله فیلم مرحوم حجت‌الاسلام حسنی نماینده اسبق ولی فقیه در استان و مبارز نستوه انقلاب آغاز شده و بخشی از وقایع مربوط به موضوع انقلاب و ایستادگی مردم استان در برابر دشمنان انقلاب و نظام نیز در سریال دخترم نرگس نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار