ارتقای رفتارهای اجتماعی مهمترین زمینه رشد فرهنگی است .
کد خبر: ۷۰۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 20 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

مهندس محرم اکبرزاده شهردار خوی در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری خوی گفت : ارتقای رفتارهای اجتماعی مهمترین زمینه رشد فرهنگی است و می بایست برای رسیدن به این هدف ارزشمند، پروژه های عمرانی با زیرساخت های فرهنگی در مناطق کم برخوردار تدوین و اجرا گردد.

شهردار خوی افزود : تغییر رویکرد کلان شهرداری از یک نهاد صرفا خدماتی به یک نهاد تاثیرگذار فرهنگی در کنار اهداف سازمانی و خدمات گسترده ارایه شده، گام بزرگ و تحول ساختاری ارزشمندی است که بر اساس این رویکرد جدید، در مناطق فاقد فضای مناسب شهری ، اجرای پروژه های مناسب برای ارتقای سطح فرهنگی و رفتارهای اجتماعی که شاخصه مهم رشد فرهنگی بشمار میرود،در دستور کار شهرداری قرار دارد .

اکبرزاده تاکید نمود : خانه محله، کتابخانه عمومی، خانه جوان و سالن های ورزشی چند منظوره از جمله پروژه های است که از سوی شهرداری خوی با مشارکت برخی از نهادهای شهرستان در دست اجرا بوده و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی خواهد توانست در رشد فرهنگی شهر تاثیرگذار باشد.

اکبرزاده خاطرنشان ساخت: احداث این پروژه ها در افزایش سلامت اجتماعی شهر خوی نقش مهمی ایفا میکند.

شهردار خوی تصریح کرد : توجه به کودکان، دانش آموزان و خانواده ها، در محلات کم برخوردار و تامین زیرساخت های فرهنگی از جمله رویکردهای شهرداری در بخش خدمات فرهنگی اجتماعی است.

وی گفت: تلاش میکنیم با فراهم شدن زمینه مناسب و مشارکت خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی، احداث مدرسه ابتدایی در مناطقی همچون جمشیدآباد و کوی ولیعصر را نیز در دستور کار برنامه های آتی شهرداری قرار دهیم.

اکبرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت : گفتگو و رایزنی مستمر با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت و یا اجرای پروژه های مختلف عمرانی تفریحی و فرهنگی در شهرداری همچنان ادامه داشته و تلاش می کنیم تسهیل سازی لازم برای حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف را فراهم کنیم.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار