مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: ۹ ماهه امسال ۷ هزار و ۶۸۵ گواهی برای واردات کالاهای استاندارد اجباری و مصوب هیئت وزیران در آذربایجان‌غربی صادر شده است.
کد خبر: ۷۰۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 16 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی منصور جلایر  با اشاره به اینکه ۹ ماهه امسال ۷ هزار و ۶۸۵ گواهی مجوز وارداتی استاندارد اجباری و مصوب هیئت وزیران در آذربایجان‌غربی صادر شد، اظهار کرد: همچنین در این مدت دو هزار و پنج گواهی‌نامه صادراتی در سطح استان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹۰ پروانه کابرد علامت استاندارد اجباری در استان صادر شده است، افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۲۷۹ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید، ۶۲ مورد تعلیق و ۷۹ مورد نیز ابطال شده‌اند و نیز ۱۶ پروانه کابرد علامت استاندارد صادر شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در آذربایجان‌غربی تعداد واحدهایی که حداقل یک پروانه کاربرد علامت استاندارد دارند برابر با ۷۳۱ مورد بوده است، ادامه داد: ۷۰۱ مورد از این پروانه‌ها از نوع اجباری و ۳۰ مورد نیز از نوع تشویقی هستند.

وی تعداد فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری دارای پروانه در آذربایجان‌غربی را یک هزار و ۵۲ مورد برشمرد و عنوان کرد: در آذربایجان‌غربی همچنین ۸۴ واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد از نوع تشویقی فعالیت می‌کنند.

جلایر تعداد پروانه‌های معتبر کاربرد علامت استاندارد آذربایجان‌غربی در ۹ ماهه امسال را یک هزار و ۱۶۵ مورد بیان و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۲ مورد از نوع اجباری و ۱۱۳ مورد نیز از نوع تشویقی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار