مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد رسانه را زبان گویای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: منطق، گفتمان جمهوری اسلامی ایران است و همین موضوع باعث واهمه دشمنان از این انقلاب شده است.
کد خبر: ۷۰۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 15 January 2019

ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد با هدف برنامه‌ریزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجلاس صدا و سیمای مرکز مهاباد برگزار شد.

دستاوردهای انقلاب با زبان هنرمندانه به جامعه بازگو شود

در این جلسه فرماندار مهاباد، شکوه و بالندگی انقلاب اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان نظام دانست و گفت: انقلاب اسلامی برخلاف خوابی که دشمنان برای آن دیده بودند، به چهل سالگی خود رسید و به خواست الهی، چهل سالگی‌های دیگر را نیز خواهد دید.

ایرج شجاعی در ادامه افزود: وظیفه مسوولان بیان عملکرد ادارات به مردم است و باید با بیان عالمانه و زبان هنرمندانه دستاوردهای انقلاب را به جامعه بازگو کرد.

وی اظهار کرد: در کنار این دستاوردها، آسیب‌شناسی نیز باید صورت گرفته و نقطه ضعف‌ها را نشان داد و رفع کرد و در واقع باید گفت که با بیان دستاوردهای انقلاب می‌توان  فرصت درک نقاط ضعف را به دست آورد.

حاکمیت انقلاب اسلامی بر پایه ولایت‌فقیه بنا نهاده شده است

امام جمعه مهاباد نیز در این جلسه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و نیز جهانی پرداخت و گفت: حاکمیت انقلاب اسلامی بر پایه ولایت فقیه و اساس اسلام بنا نهاده شده که این موضوع در بعد سیاسی نیز  باعث ارتقاء آگاهی و فهم سیاسی مردم ایران شده است.

ماموستا امامی نفی مظاهر فرهنگ غرب و مقابله با هجمه های فرهنگی و همچنین عمومی شدن آموزش و ارتقاء سطح علمی جامعه را دستاورد حوزه فرهنگی انقلاب دانست.

وی همچنین بازسازی اقتصاد تک محوری و رهایی از نیاز به درآمدهای نفتی و همچنین خودکفایی در محصولات راهبردی را از جمله دستاوردهای اقتصادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

امام جمعه مهاباد همچنین گفت: در دهه‌های اخیر ایران اسلامی توانست به خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی دست یابد و تقویت نظامی نیروهای مسلح به عنوان یک جزیره امن و آرام خود را در منطقه و جهان معرفی کند.

وی خاطر نشان کرد: قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران باعث شده است تا هیچ معادله‌ای در منطقه و جهان بدون حضور ایران  قابل حل نباشد.

منطق گفتمان جمهوری اسلامی ایران است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز در ادامه رسانه را زبان گویای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: منطق، گفتمان جمهوری اسلامی ایران بوده و همین موضوع باعث واهمه دشمنان از این انقلاب شده است.

بهرام قوی بنیه تاکید کرد: دشمنان تلاش دارند تا با ایجاد برنامه تخریبی دستاوردهای چهل ساله انقلاب را کم اهمیت نشان دهند و در این میان صدا و سیما به عنوان یک پایگاه انقلابی در تلاش است تا ضمن ارائه واقعیات دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن های چهلمین سالگرد را نیز به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

وی ساخت مستند سه شهید مطرح مهابادی و ارائه زندگی‌نامه 17 نفر از شهدای دوران انقلاب 57 را بخشی از برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط صدا و سیمای مرکز مهاباد دانست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار