خطیب نماز جمعه ارومیه:
حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: نمایندگان مجلس سوگند خورده اند که از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند و موکلان نماینده گان باید گریبان فرد منتخب را بگیرند و بگویند سوگندی که خورده ای کجاست؟
کد خبر: ۷۰۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 11 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: ملت مجاهد ایران بیش از هر زمان دیگر بیدار، فهیم و بصیر است و به اذن خداوند اجازه نخواهند داد به جایگاه رفیع جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب خدشه ای وارد شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: عده ای غرب زده در داخل، با وجود مشاهده پیشگویی های غلط سردمداران آمریکا بازهم شیفته آنها هستند و خود را به حماقت زده اند و می گویند مخالفت شما باعث شد آمریکا ایران را تحریم کند و امروز چنین وضعیتی در کشور حاکم شده است.

وی اظهار داشت: شنیدن چنین مطالبی از زبان حتی برخی نمایندگان مجلس، از تریبون رسمی خانه ملت، جای تاسف دارد چرا که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سوگند خورده اند که از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

خطیب نماز جمعه ارومیه، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت:مردم حواسشان جمع باشد که هر فردی را راهی مجلس نکنند و موکلان آن نماینده باید گریبان این فرد را بگیرند و بگویند سوگندی که خورده ای کجاست؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: عده ای تلاش می کنند ضعف مجلس و مسئولان اجرایی را به گردن رهبر معظم انقلاب بیاندازید در صورتی که ایشان بزرگترین حامی دولت و مجلس است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ملت غیور ایران نمی گذارد مظلومیت حضرت علی (ع) و شهادت امام حسین (ع) بار دیگر در تاریخ تکرار شود.
فرا رسیدن سالروز 19 دی 56 و قیام مردم انقلابی قم که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد از دیگر محورهای سخنان خطیب نماز جمعه ارومیه بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به دیدار مردم انقلابی قم با رهبر معظم انقلاب افزود: چند روز پیش از 19 دی 56 سردمداران آمریکا ایران را جزیره ثبات خود دانستند ولی پیشگویی و محاسبه آنها کاملا غلط از آب درآمد و برخلاف تفکرشان ملت ایران به پیروزی رسید.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستار واقعی حضرت زینب (س) است و انتخاب این روز به نام روز پرستار، بهترین روز و بهترین مناسبت است.
وی بااشاره به دیدار اخیر خود با جمعی از خانواده های جانبازان قطع نخاع اظهار داشت: همسران این جانبازان با روحیه ای قدرتمند و عزت مدار نزدیک به 40 سال است از جانبازان قطع نخاع پرستاری می کنند و زبان از اجر و پاداش، و رحمت بی حد و حصر الهی برای این افراد قاصر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی سخنران پیش از خطبه های نماز جمع این هفته ارومیه بود و در خصوص توسعه شاخصهای درمانی آذربایجان غربی و ساخت و توسعه بیمارستانها در استان گزارش ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار