۱۳۴۰ مورد خدمات رسانی از طریق میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب خوی انجام گرفته است .
کد خبر: ۷۰۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 09 January 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

مهندس سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از انجام ۹۸ درصد خدمات درخواست شده از طریق میز خدمت خبر داد و گفت :
به محض ارسال دستورالعمل میز خدمت از طرف فرمانداری محترم کارگروهی در شرکت تشکیل و با هماهنگی های لازم با قسمتهای مختلف شرکت اقدام به راه اندازی میز خدمت طبق دستورالعمل اجرایی گردید. وی افزود همکاران ما در حوزه خدمات مشترکین با نوآوری و تلاش خود توانستند بسیاری از بندهای این دستورالعمل میز خدمت را اجرائی و به مشترکین خدمت رسانی نمایند .

رئیس هیئت مدیره شرکت خاطر نشان کرد بخشهای از این دستورالعمل که به مرحله اجرا در نیامده زیر ساختهاآماده نبوده که طبق برنامه در سال ۹۸ اجرائی خواهد شد.

ولیزاده در ادامه به درگاههای موجود برای ارائه خدمات غیر حضوری اشاره کرد و افزود سایت شرکت ، اپلیکشن همراه آبفا ، دفاتر پیشخوان دولت ، درگاه ۱۵۲۲ و ... از زیر ساختهای این شرکت برای ارائه خدمات غیرحضوری در راستای تحقق دولت الکترونیک می باشد.

مدیرعامل شرکت محور سنجش ارائه خدمات از طریق میز خدمت را به عواملی چون شفافیت فرآیندی ،پاسخگویی و مسئولیت پذیری ،تسلط بر فرآیند ، زمان فرآیند و نظام مند بودن فرآیند مرتبط دانست و گفت : تمامی این شاخصها از طریق پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات که در اختیار مشترک قرار می گیرد ارزیابی می گردد .

وی در پایان میزان خدمت ارائه شده از طریق میزخدمت را ۲۷۱ مورد فروش انشعاب فاضلاب ، ۲۲۱ مورد فروش انشعاب آب و ۸۴۸ مورد خدمات پس از فروش عنوان کرد.

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار