رییس دانشگاه ارومیه:
رییس دانشگاه ارومیه گفت: باید از،ظرفیت علمی کشور در مسیر بالندگی بهره برد.
کد خبر: ۷۰۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 07 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ رحیم حب نقی در آیین تودیع و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه در شرایط تحریم ،کشور به علم و دانایی بیش از گذشته نیازمند است تصریح کرد:افزایش توان مهارتی و اشتغال پذیری از،اولویت های وزارت علوم است که باید بیش از گذشته در دانشگاهها به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵میلیون حقوق بگیر دولتی در کشور وجود دارد ظرفیت استخدامی کشور تکمیل است بیان کرد: بیشترین بیکاران کشور را امروز فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند لازم است دانشجویان مهارت لازم را برای ایجاد اشتغال بعد از فارغ التحصیلی کسب کنند.

حب نقی با تاکید براینکه باید سرفصل های آموزشی کشور تغییر یابد گفت: امروزه در کشور ظرفیت های بالایی وجود دارد و باید با برنامه ریزی از این پتانسیل و فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جز اولین نهادهای انقلابی بود که باتوجه به شرایط جنگ زمان با فرمان امام راحل ایجاد شد افزود: این نهاد به صورت جهادی تلاشهای فراوانی در مسیر توسعه و رونق انجام داد که جهاد دانشگاهی استان به عنوان الگویی موفق توانست از ظرفیت دانشگاهی و علمی خود استفاده کند و توفیقات متعددی را کسب کند.

رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه نیاز است ارگانهایی همانند جهاد دانشگاهی در کشور ریشه بگیرند اظهار کرد: باید از،سبقه انقلابی موجود در جهاد دانشگاهی الگو گرفته و در مسیر بالندگی با برنامه ریزی به سمت توسعه حرکت کنیم.

حب نقی ضمن تقدیر از تلاشهای ۱۷ساله دکتر ولی عاقلی در جهاد دانشگاهی استان ایشان را فردی پرتلاش و ساعی دانست و برای دکتر،رستم زاده به عنوان رییس جهاد دانشگاهی استان ارزوی توفیق کرد

دراین مراسم از تلاشهای دکتر ولی عاقلی رییس اسبق جهاد دانشگاهی استان تقدیر و دکتر رستم زاده به عنوان سرپرست جدید این نهاد انقلابی معرفی شد.همچنین دکتر عاقلی به سمت رییس مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی استان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار