مدیر هسته گزینش استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ هزار پرونده گزینشی تاکنون در سامانه گزینش استانداری ثبت شده است.
کد خبر: ۷۰۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 07 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی غلامرضا صراف امروز  اظهار کرد: در سال جاری 1 هزار و ۲۹۸ پرونده شامل تمدید قرارداد، تبدیل وضعیت و انتخاب برای مشاغل حساس توسط هسته گزینش بررسی شده که نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار پرونده گزینشی تاکنون در سامانه گزینش استانداری ثبت شده است و در حال بررسی و رسیدگی می‌باشد.

مدیر هسته گزینش استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری ۴۲۹ مصاحبه، ۲ هزار و ۵۱۸ استعلام و ۲ هزار و ۹۱۴ مورد تحقیق صورت گرفته که در نهایت برای 1 هزار و ۲۶۰ پرونده رای صادر شده است.

صراف با اشاره به رسالت هسته‌های گزینش در استان، افزود: هسته‌های گزینش علاوه بر اینکه در انتخاب افراد اصلح برای استخدام نظارت دارند، در انتخاب مدیران نظارت دقیق دارند تا افراد اصلح در مناصب مدیریتی قرار گیرند.

وی افزود: تمامی جهت گیری‌ها و گزینش‌ها در جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قانون اساسی انجام می‌گیرد و موازین اسلامی و دینی در این بخش بیشترین اهمیت را داراست زیرا دین اسلام در تمامی موضوعات اجتماعی احکام خاصی دارد.

مدیر هسته گزینش استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کار هسته‌های گزینش همانند کار قضاوت خطیر و حساس است زیرا باید با قضاوت صحیح از بین متقاضیان، بهترین فرد را برای جذب و به کارگیری انتخاب کنند.

صراف گفت: تنگ نظری و فردی برخورد کردن در سیستم گزینشی جایگاهی ندارد، بنا بر این فعالان این حوزه باید با دقت بیشتری در انتخاب افراد اصلح تلاش کنند.

وی افزود: کوچک‌ترین سهل انگاری در موضوع گزینش افراد، خسارت جبران ناپذیری را به بار می‌آورد و سرنوشت افراد را تغییر می‌دهد، پس لازم است، اقدامات گزینشی با دقت بیشتری صورت پذیرد.

مدیر هسته گزینش استانداری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: نهاد گزینش مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از بسیاری انحرافات و رخنه بدخواهان نظام در جریان اداری و سازمانی جلوگیری کرده و امروز باید ارتقای ساختار گزینش به عنوان اولویت مهم تعریف شود.

به گزارش فارس، از صدور فرمان امام راحل برای تشکیل هسته هاتی گزینش بیش از 36 سال می گذرد و این تشکیلات دستاوردهای مهمی را در سلامت ساختار اداری و جلوگیری از نفوذ منافقین و ایادی دشمن داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار