ملت ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقشه های شیطانی استکبار جهانی را نقش بر آب می کنند
کد خبر: ۶۹۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 05 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

سید محمد عابدی فرماندار خوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور روسای ادارات و اصحاب رسانه در سالن شماره یگ فرمانداری خوی برگزار شد طی سخنانی از طرف دکتر حسن روحانی رئیس جمهور از برگزاری حماسه حضور مردم خوی در مراسم استقبال تقدیر نمود.
عابدی در ادامه جلسه به پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یکی از استراتژیک ترین سیاست های مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان که می خواستند در بین مسلمانان و شیعیان اختلاف ایجاد کنند اشاره کرد و گفت : با حضور میلیونی شیعیان در مراسم پیاده روی اربعین نقشه شیطانی استکبار جهانی و داعشی ها با شکست روبرو شد و دشمنان به لانه های شیطانی خود در کشورهای آمریکایی و اروپایی خود برگشتند .
وی اضافه نمود در پیاده روی امسال که باحضور مسوولین سازمان عتبات خوی وسایرادارات ، مردم و خیرین محترم حدود بیش از یک میلیارد تومان در موکب صاحب الزمان خوی در راه کربلا هزینه شده است .
عابدی ادامه داد : با اجرای این سیاست معنوی رهبری و برگزاری راهپیمایی اربعین که برای دفاع از حریم ولایت ائمه برگزارمیشود دشمنان را از نفوذ در بین مسلمانان و شیعیان نا امید کرده است . آنچنان که رئیس جمهور آمریکا اعتراف می کند که ۸ تریلیون دلار در عراق هزینه کردیم ولی دستمان خالی است و هیچ کاری نتوانستیم برعلیه مسلمانان انجام دهیم .

فرماندارخوی در قسمت دیگری از سخنان خود به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : دشمنان تبلیغ می کنند که بی کاری ها ، گرانی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی فقط در ایران است . در صورتی که در خود کشورهای اروپایی مردم بخاطر مشکلات عدیده کشور به خیابان می آیند وبر علیه سیاست های حاکم برجامعه تظاهرات می کنند . در کشور چین با تمام امکانات کارخانه ای ۵۰ میلیون نفر کپر و غارنشین وجود دارد .
عابدی ادامه داد : در کشور ایران مسوولین ما در این ۴۰ سال در زیر سایه ویرانگر ۸ سال جنگ تحمیلی ودر تحریم ها و فشارهای سیاسی دشمنان تصمیمات عاقلانه خود را اتخاذ کردند وبه مدد خداوند تا به امروز پیشرفت کرده ایم و امسال هم مثل سالهای گذشته در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی نقشه های شیطانی آمریکا را نقش بر آب می کنیم .

خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور :

فرماندار خوی با مقایسه زمان قبل از انقلاب و بعداز انقلاب به مسئله آزادی های اجتماعی اشاره کرد و گفت : قبل از انقلاب کسی جرات اعتراض به رئیس یک اداره یا وزیر را نداشت ولی امروز درسایه انقلاب اسلامی مردم حتی بالاترین مقام مملکت را مورد نقد قرار می دهند .
عابدی در باره خدمات رفاهی بعداز انقلاب در خوی گفت : در سایه نظام اسلامی امروز به آخرین روستای صعب العبور خوی در مرز با ۶ خانوار برق کشی انجام گرفت . در بیشتر مناطق شهری و روستایی مردم از خدمات آب و فاضلاب ، تلفن و لوله کشی گاز استفاده می کنند .
عابدی خبر داد که پروژه لوله کشی گاز در بخش صفائیه در ۱۸ ماه آینده به اتمام می رسد و صدور گاز از بخش قطور به ترکیه در حال بررسی است

وی اضافه کرد : ۱۰ میلیارد تومان فقط برای آماده سازی فضای امکانات مرز رازی هزینه شده است .
۵۲ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرارداده شده برای ساخت سالن ها ، انبارها و پایانه و ترمینال مرز رازی .
عابدی به جاده ترانزیت خو ی - قطور اشاره کرد و اظهار داشت به دستور رئیس جمهور این جاده با تلاشهای مسوولین امر در حال ساخت و تکمیل شدن است و تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک به اتمام برسد و سرعت ارتباط جاده ای ایران و ترکیه افزایش یابد .
سید محمد عابدی خبری در باره بهداشت و درمان داد و گفت : انشا الله در طی ۶ ماه آینده دستگاه آنژیوگرافی با هزینه ۲۰ مییلیارد تومان در خوی راه اتدازی میشود .
عابدی به بیمارستان آیت الله خویی اشاره کرد و گفت : بزودی شاهد افتتاح این بیمارستان مجهز با ۲۵۰ تخت خواب خواهیم بود .
فرماندار خوی در پایان سخنان خود تاکید کرد : دشمنان تلاش می کنند کام مردم ایران را در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تلخ کنند ولی ما باید هوشیارانه عمل کنیم و دشمنان را یک بار دیگر به شکست بکشانیم .

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار