دکترمجید مقدم گفت : فردی که چندروز پیش در شهرستان خوی شلاق خورده خبرنگار نیست بلکه خود را در پشت قلم خبرنگاران قایم کرده است .
کد خبر: ۶۹۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 27 December 2018

دکتر مجید مقدمرئیس شورای اسلامی شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
در مورد پرونده شکایتی که برعلیه آقای محمدحسین سوداگر کرده بودگفت : در روزهای اخیر خبرهایی در فضای مجازی در حال چرخش و دست‌ به‌ دست شدن است بدون آنکه اصل مسئله بازگویی شود و عده‌ای خواسته یا ناخواسته بر موج دروغین این جریان دامن زده اند .

دکترمقدم اضافه کرد : اولا اینکه فرد شلاق خورده اصرا خبرنگار نیست و ایشان خودش را پشت قلم خبرنگاران قایم کرده است که از اداره ارشاد می‌توان این موضوع را استعلام کرد که مورد تائید این اداره نیز نیست و نام ایشان در لیست خبرنگاران اداره ارشاد وجود ندارد. فرد مورد نظر با معرفی کردن خود به عنوان عضو رسانه و خبرنگار به مقام شامخ خبرنگاری توهین نموده است .

مقدم گفت : ایشان در زمان انتخابات تهمت‌های ناروا و کذبی را نسبت به بنده مانند زمان کنونی در فضای مجازی روا داشتند و تا توانستند شخصیت و شخص بنده را مورد اهانت قرار دادند که دل هر شخصی را به درد می‌آورد و بنده نیز از ایشان براساس قانون و حقوق حقه‌ی خود برای دفاع از شخصیت حقیقی و علمی خود شکایت کردم.

وی تصریح کرد: شخص مذکور مدرک دکتری، مدرسی دانشگاه بهشتی، نخبگی، داوری علمی و سایر فعالیت‌های علمی بنده را با نشر اکاذیب زیر سؤال برده و با تهمت و افترا نسبت‌های تأسف باری را به بنده روا داشتند و با این شکایت بنده ، لازم بود شخص مذکور دلایل ، مدارک و مستندات خود را برای اثبات ادعاهای خودبه دادگاه ارائه دهد اما چون ادعاهایش دروغ محض بودند نتوانستند ادعاهای خود را ثابت کنند و با توجه به مدارک و مستندات ارائه‌ شده توسط اینجانب براساس قانون محکوم شدند.

مقدم در قسمت دیگری از گفتگوتاکید کرد : این پرونده مربوط به زمان انتخابات و مربوط به شخصیت علمی و شخص حقیقی بنده بوده و ربطی به شورای شهر ندارد حتی چندین نفر در این پرونده مورد شکایت بودند که از بین آن‌ها فقط ایشان در دادگاه گفتند بنده باز علیه شما خواهم نوشت.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: حتی از افراد شورای سابق علیه من شکایت کردند و دادگاه مدارک بنده را تائید نمود، من نیز از متن حکم اطلاع داشتم اما از قطعی شدن و اجرای حکم مطلع نبودم و در ضمن ایشان حتی یک‌بار بابت توهین و افترا و نشر اکاذیب علیه بنده عذرخواهی نکردند و با این‌حال ابلاغی به دست بنده برای اجرای حکم نرسیده بود و حتی اگر روز اجرای حکم فرد مجرم به بنده خبر میداد اجازه نمی‌دادم حکم اجرا شود .

مقدم تصریح کرد: حتی عکس‌های منتشر شده از اجرای حکم در فضای مجازی و کانال‌های بیگانه که از ایشان حمایت کرده بودند مربوط به شهرستان خوی نیست و این کارخود به عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بحساب می آید .
مقدم خاطرنشان کرد: من به عنوان یک خدمتگذار این مردم و یک مسلمان به خاطر حفظ آبروی انسانی این حکم را علنی نکردم چون معتقدهستم آبروی انسان از طواف خانه کعبه واجب‌تر است و هیچ مسندی برای من مهم نیست هر کجا باشم خودم را خادم مردم می دانم . بنده جلو آمدم تا بعد از این کسی در این شهر با آبروی مردم بازی نکند براحتی تهمت و افترا نزند. چرا که این افراد از حضور فعال و دلسوزانه بنده در شهر خوی هراس دارند ولی قانون از همه فراتر است و بخدای بزرگ میسپارم.

و مردم آگاه و فهیم خوی، دوستان و اطرافیانم را به حفظ آرامش دعوت می‌کنم، چراکه خداوند می‌فرمایند«و مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین»

مقدم در پایان ای گفتگو افزود بنده هر مطلبی غیر از این مطالب که در مصاحبه گفتم را تکذیب مینمایم. و از مردم عزيز و آگاه بخاطر اينكه خاطرشان چه در زمان انتخابات و الان مكدر شده و از حقايق باز مانده بودند عذر خواهي ميكنم و اميدوارم در سايه خداوند متعال بتوانم كمافي سابق خدمت گزار خوبي با عملکرد خوب برايشان باشم و بتوانم از اين دسيسه و توطئه با كمك خداي منان و لطف شما همشهريان خوبم بسلامتي عبور كنم.

لازم به یادآوری است که بدانید طبق بررسی به عمل آمده این فرد خبرنگار نبوده است. چون این گونه موضوعات با حضور هیات منصفه ای که اداره مطبوعات استان نیز عضو آن هست، بررسی می شود. و تابحال هیات منصفه هیچ خبرنگاری را به شلاق محکوم نکرده و نمی کند.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار