رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال آقایان بخشی از برنامه‌های هیات فوتبال است و باید فوتبال بانوان، ساحلی و فوتسال نیز مورد توجه هیات‌های استانی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 23 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس امور استان‌ها برگزار و در نهایت اصغر ملکانی با 24 رأی از 33 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌غربی به مدت چهار سال انتخاب شد.

مدیریت فوتبال اولویت اصلی هیات‌های استانی

مهدی تاج در این مجمع اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تیم دار نیست و هیچ تیم را در کشور حمایت نمی‌کند و هیات‌های فوتبال نیز در استان‌ها همانند فدراسیون مدیریت فوتبال را برعهده داشته و هیچ نقشی در تیم‌داری در استان‌ها ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در مجامع انتخاباتی سرنوشت چهار ساله فوتبال استان رقم می‌خورد و باید تلاش کرد با وحدت و دوستی با بودجه‌ای که در اختیار داریم فوتبال را در استان،کشور و آسیا مدیریت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: بودجه‌ فدراسیون فوتبال ایران قابل مقایسه با سایر کشورهای آسیایی نیست و فاصله زیادی در بخش سخت‌افزاری و ورزشگاه‌های کشورهای آسیایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در فوتبال ایران همین رفاقت‌ها و دوستی‌ها فوتبال را آقای آسیا و فوتسال را آقای دنیا کرده است و باید همه در نقطه به نقطه کشور با وحدت و دوستی برای اعتلای فوتبال ایران تلاش کنند.

تاج گفت: انتظار داریم به منظور توسعه فوتبال استان و با حمایت مسوولان استانی از تیم‌های 90 ارومیه و سردار بوکان، شاهد صعود نماینده آذربایجان‌غربی به لیگ برتر باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: فوتبال آقایان بخشی از برنامه‌های هیات است و باید فوتبال بانوان، ساحلی و فوتسال نیز مورد توجه هیات‌های استانی قرار گیرد.

سر ورزش با هیچ کس معامله نمی‌کنم

عبداله چمن گلی در ادامه این مجمع اظهار داشت: تا به امروز هیچ یک از مجامع انتخاباتی هیات ورزشی را مهندسی انتخاباتی نکرده و شخصیت حقیقی وحقوقی خودم را زیر سوال نبرده‌ام.

مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: روئسای هیات ورزشی باید حضوری پرنگ در هیات داشته باشند و به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

وی تصریح کرد: ورزش به انسان‌ها درس مردانگی می‌دهد و تا به امروز سر ورزش باهیچ کس معامله نکردم و نخواهم کرد.

چمن گلی افزود: انتظار داریم تغییر و دگرگونی در هیات ایجاد شود و امیدواریم با برنامه و طرح جدید شاهد صعود تیم نود ارومیه به لیگ برتر، سردار بوکان به لیگ دسته یک و سولدوز و سایر نمایندگان استان به لیگ‌های بالاتر باشیم.

به گزارش فارس، در پایان این مجمع علی اصغر ملکانی با کسب ۲۴ رای از ۳۳ رای ماخوذه به مدت ۴ سال دیگر به عنوان ریاست هیات فوتبال استان انتخاب شد.

محمد آزادی نامزد ریاست هیات فوتبال آذربایجان غربی در آغاز مجمع انصراف خود را کتبا اعلام کرد و ناصر خدادادی دیگر نامردها این دوره توانست 8 رای را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار