رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درحال حاضر مهم‌ترین و اصلی ترین مسئله در کشور، اقتصاد است، گفت: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور، از پیچ و خم تحریم‌ها به سلامتی عبور کنیم.
کد خبر: ۶۹۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 19 December 2018

علی لاریجانی عصر امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم مجتمع تجاری بندرخمیر، در جمع مردم و مسؤولان این شهرستان اظهارداشت: مردم استان هرمزگان، مسوولان و نمایندگان خوبی دارند که پیگیری مشکلات آنان هستند. هرمزگانی‌ها نیز با هم همدل هستند و همین همدلی و مؤدت بین آنان، در توسعه و پیشرفت استان اثرگذار است. کشمکش‌ها باید در سطح کشور کاهش یابد تا زمینه رشد هر شهرستان فراهم شود.

وی افزود: به دلیل بدقولی‌ها در اجرا و تکمیل پروژه‌ها، کلنگ این پروژه را نمی‌زنم، اما از آنجایی که قول دادند که این پروژه را در بازه زمانی 18 ماهه تکمیل و به بهره‌برداری برسانند، کلنگ عملیات اجرایی آن را به زمین زدم، امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد و من بدقول نشوم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست فرماندار بندرخمیر درخصوص ارتقاء تخت‌های بیمارستانی این شهرستان تصریح کرد: این موضوع را با وزیر بهداشت در میان خواهم گذاشت.

لاریجانی با بیان اینکه امکانات تجاری استان هرمزگان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم می‌کند، افزود: هرمزگان در کنار دریا و معادن قرار گرفته و باید از این نعمت‌های خدادادی استفاده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید به جای وابستگی به نفت، بر روی معادن کشور بیشتر کار کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به صنعت گردشگری، معادن و جنگل‌های حراء در استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌های موجود در شهرستان بندرخمیر، زمینه‌ساز رشد و توسعه این شهرستان است.

لاریجانی اظهار داشت: از مدت‌ها پیش، موضوع توجه به استان هرمزگان یکی از بخش‌های محوری بوده که در مجلس مطرح شده است.

وی گفت: تحریم‌ها، مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده است؛ به گونه‌ای که رشد کشور را به تاخیر انداخته است اما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور، از پیچ و خم تحریم‌ها به سلامتی عبور کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر، مسئله اصلی و مهم‌ترین دغدغه در کشور، مسئله اقتصاد است و نباید اغتشاشات و مناقشات در کشور، سبب شود تا اذهان از این مسئله دور بماند، اگر همه با هم باشیم می‌توانیم در همه زمینه‌ها موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار