نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک بهترین سرمایه‌گذاری برای آخرت بازسازی عتبات عالیات است.
کد خبر: ۶۹۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 19 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌السلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جشنواره نشان محبت با پاسخ به سوالات برخی مردم که چرا مسوولان و مردم به جای کمک کردن به افراد فقیر به بازسازی صحن در کشورهای خارجی می‌پردازند، تصریح کرد: فرد مومن از هیچ عمل خیری باز نمی‌ماند چون هم به نیازمندان کمک می‌کند و هم به سمت مسجد، بازسازی عتبات و زیارت رفته و همه نیز خیر و ثواب دارد و بهترین سرمایه‌گذاری برای آخرت بازسازی عتبات عالیات است.

وی افزود: کسی که به زیارت امام حسین(ع) مشرف شده و به بازسازی عتبات و عالیات کمک می‌کند یقینا هم راه امام(ره) خود را ادامه می‌دهد و هم به فقرا کمک کرده و هم با خدای خود معامله می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) بیان کرد: امام صادق (ع) فرمودند وقتی انسان از دنیا می‌رود دست او از دنیا کوتاه می‌شود مگر در سه مسئله، علمی که از خود برجای گذاشته و دیگران از آن استفاده می‌کنند، فرزند صالح و صدقه جاریه بوده و آن هم کمک به بازسازی قبر امامان و اهل‌بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه بهترین سرمایه‌گذاری برای آخرت همین بازسازی عتبات عالیات است، تصریح کرد: روزی کنیز امام حسین (ع) گلی را به امام تقدیم کردند، امام حسین در مقابل هدیه دریافتی کنیز را آزاد کردند بنابراین بهتر است مومنان مقداری اموال خود را در راه اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) خرج کنند و یقینا این امام بزرگوار جبران خواهد کرد.

قریشی اضافه کرد: مردم باید با کسانی دوستی داشته باشند که عاشق اهل بیت (ع) هستند چرا که عشق به اهل بیت (ع) زمینه ساز عشق به خداوند است و دوست داشتن اهل بیت پیامبر اکرم (ص) مهر ورزیدن به ارزش‌های والای الهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار