دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی گفت: داوری آثار خبرنگاران آذربایجان‌غربی در جشنواره ابوذر از امروز آغاز و تا فردا ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۶۹۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 16 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی یوسف حق‌دوست امروز در ارومیه، با اشاره به اینکه داوری آثار خبرنگاران استان هم‌اکنون در حال قضاوت توسط داوران تهرانی است اظهار کرد: این آثار توسط اساتید مربوطه تا دو روز ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: جشنواره ابوذر در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه 400 اثر از استان به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده بود افزود: خوشبختانه کیفیت آثار رسیده به ویژه مقالات و تیتر خبرها نیز در حد بسیار مطلوبی بود و حتی کاریکاتورهای ارسالی به جشنواره نظر داوران جشنواره را بسیار به خود جلب کرده بود.

حق‌دوست بیان کرد: در مجموع کیفیت آثار رسیده بسیار مناسب بود و رقابت میلی‌متری بین شرکت‌کنندگان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای مختلف مقاومت و ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن‌شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، بسیج و حوزه‌های اقدام و جوان و خانواده با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار