امام جمعه بوکان با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی جامعه به صورت مقطعی است گفت: بی‌شک با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با کمک مسوولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران، این تورم، گرانی و بیکاری به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 14 December 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عباس احمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بوکان با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی آمریکا و ایادی آن و گرانی و تورم در جامعه، اما این مسئله نباید سبب بدبینی مردم نسبت به نظام و مسوولان دلسوز شود.

وی تصریح کرد: پس این مسائل و بدبینی نسبت به مسوولان نظام نباید سبب شود که در روز قیامت، گناهکار به سوی خدا و پیامبر(ص) رویم و در دنیا نیز دشمن را شاد کرده و سبب گرفتاری خود شویم.

امام جمعه بوکان با تاکید بر اینکه این مسائل اقتصادی، مقطعی است افزود: بی‌شک با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با کمک مسوولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران، این تورم، گرانی و بیکاری به پایان می‌رسد.

وی گفت: بنابراین نباید بر علیه نظام صحبت کرده و از علاقه‌مندی به آن کاسته شود چون دشمن، دشمن است و هدف آن نابوی اسلام و مسلمانان بوده و بنابراین باید در راستای اهداف و آرمان‌های نظام گام برداشت و در برابر دشمنان هوشیار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار