جلسه هماهنگي كارگروه ستاد دهه فجر و ٩دي در شهرستان سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 14 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ، فرماندار سلماس در این نشست گفت: کمیته هاي مختلف در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سلماس برای اجرای باشکوه برنامه های این ایام فعال شده است همچنين تمهيدات ويژه اي براي برگزاري سالروز ٩ دي انديشيده شده است.

مرتضي اصغري در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر و ٩ دي سلماس افزود: دهه فجر فرصتی برای مدیران و مسئولان به‌ منظور انتقال ارزش های انقلاب و جایگاه و نقش انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران به جامعه جوان است و همچنين ٩ ديماه نيز روز بزرگي در تاريخ اين مرز و بوم مي باشد كه بايد همواره گرامي داشته شود.

وی برپایی جشن‌های دهه فجر در جای‌ جای این شهرستان و ایجاد فضاهای شهری نشاط‌ آفرین توسط شهرداری را خواستار شد و گفت: جشن‌های انقلاب با شور و هیجان برگزار شود تا مردم با اشتیاق در آن شرکت کنند.

امام جمعه سلماس نیز گفت: شهیدان محمد علی سوره ای و منصور سلطان زاده از جمله دلاورمردان غیرتمندی بودند که در لبیک به فرمان امام خمینی (ره ) مردانه مقاومت کردند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت ها و جانفشانی های خود برای سایر مبارزان انقلابی شمع راه شدند.
حجت الاسلام سید محمد موسوی افزود: با گذشت نزديك به ٤٠ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی مردم خاطرات فراوانی از مبارزات این 2 شهید به خاطر دارند و عزت و روحیه ظلم ستیزی آنان باید در بین نسل جوان تبیین شود و برنامه های ویژه ای در جهت شناساندن این 2 شهید بزرگوار اندیشیده شود.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،در این نشست هماهنگی اجرای برنامه هایی چون غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نشست های مردمی و پرسش و پاسخ مردم با مسئولان، ویزیت رایگان بیماران، برپایی ایستگاه های سلامتی، مسابقات ورزشی، برپایی جشن انقلاب و نواختن زنگ انقلاب، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، آذین بندی شهر و ادارات و برگزاری چندین برنامه فرهنگی و ورزشی انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار