معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: هم‌اکنون به تمامی مناطق شهری ارومیه از سوی شهرداری اعلام شده تا ماشین‌آلات زمستانی را جاری کنند و پنج دستگاه نمک‌پاش نیز همیشه آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۶۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 13 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امیر سحابی امروز در ارومیه، با اشاره به اینکه طرح زمستانه معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه از اول آذر آغاز شده است اظهار کرد: هم‌اکنون به تمامی مناطق شهری ارومیه از سوی شهرداری اعلام شده تا ماشین‌آلات زمستانی را جاری کنند و پنج دستگاه نمک‌پاش نیز همیشه آماده‌باش هستند.

وی افزود: علاوه بر آن سازمان‌های تابعه شامل مدیریت پسماند، فضای سبز، آتش‌نشانی، اداره ماشین‌آلات و نیز ستاد مدیریت بحران خدمات شهری در صورت وجود کوچکترین مشکل، بلافاصله در محل حاضر می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهر ارومیه گفت: با اقداماتی که انجام شد، شب گذشته با وجود بارش باران در ارومیه اما به جزو معدود خیابان‌ها و مناطق شهری، هیچ گونه آبگرفتگی معابر مشاهده نشد و علاوه بر آن با وجود اینکه ورزش باد شدید سبب شکستن شاخ درختان شده بود اما در اولین فرصت از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری شدند.

وی در ادامه بیان کرد: پیرو جلسه دیروز سد معبر و مزاحمت‌های خیابانی، برای همفکری و ارائه راهکارهای بیشتر، با ارگان‌هایی همچون ناجا، پلیس راهور، معاونت پیگیری قوه قضائیه، امور صنفی و فرمانداری جلسه مشترکی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار