مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی گفت: در دهه فجر امسال، همایش استانی زنان و دفاع مقدس در برگزار شده و تاکنون 100 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
کد خبر: ۶۹۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 13 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی لیلا سپهری پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: امسال در ایام‌الله دهه فجر همایش استانی زنان و حماسه دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون آثار ارزشمندی در زمینه داستان‌های کوتاه، شعر و فیلم در مدح زنان حماسی به دبیرخانه استان ارسال شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بانوان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، استوار و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود: بانوان ایرانی همیشه باهمت بالا، شهامت و شجاعت در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده‌ و اجازه ندادند دشمن نگاه چپ به کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به همایش استانی ارسال شده است و از ۴۰ نفر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

سپهری در پایان گفت: در طول این چند سال از هیچ خواهر شهیدی تجلیل نشده است در حالی که این افراد در ترویج سبک زندگی ایران اسلامی ظرفیت بزرگی داشته و همانند حضرت زینب(س) پیام‌آوران شهدا هستند.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار