کمیسیون امنیت دانشجویی شهرستان سلماس در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۶۸۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 04 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ،عباس محمدزاده گلعذانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس در جلسه کمیسیون امنیت دانشجویی این شهرستان ضمن گرامیداشت شانزدهم آذر،روز دانشجو و تجلیل از شهدای دانشجو اظهار داشت: فراهم بودن فضای نقد در دانشگاه ها مسئولان را از انحراف باز می دارد پس قشر دانشجو باید پویا و نقاد باشد.
وی افزود : این نقد باید محترمانه ومنصفانه باشد و آبروی افراد حفظ شود البته مسئولان هم باید ظرفیت نقد پذیری خودشان را افزایش دهند .
محمدزاده با اشاره به فرارسیدن فصل سرما از مسئولان دانشگاه ها و خوابگاه ها خواست توجه ویژه به وسایل گرمایشی داشته باشند و برای تامین و ذخیره سوخت های جایگزین پیش بینی های لازم اندیشیده شود .
وی با تاکید بر توجه مسئولان به مباحث رفاهی دانشجویان عنوان کرد:ایاب و ذهاب دانشجویان و کنترل و مراقبت از آنان در سرویس های دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد تا احیانا برخی نابهنجارهای احتمالی کنترل شود .
گلعذانی در ادامه خاطر نشان کرد:باید به اساتید دانشگاه ها و صحبت هایی که در کلاس ها مطرح می کنند توجه به اساتیدی که احیانا در مورد نظام اسلامی و اعتقادات مردم شبهاتی وارد می کنند تذکر داده شود .
وی ادامه داد:همچنین بهتر است کرسی های آزاد اندیشی در قالب تشکل ها ی دانشجویی برگزار شود و مسئولان دانشگاه نیز می توانند بر آن نظارت داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار