مرکز ارتباطات مردمی 122 در 8ماه سال جاری 8 هزار و 174 مورد از تماس‌های مشترکان را پاسخ داده است.
کد خبر: ۶۸۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 02 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

مهندس سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: خواسته‌های مردم همیشه به عنوان یک دغدغه برای مسوولان شرکت آب و فاضلاب مطرح بوده و سامانه ۱۲۲ به عنوان پل ارتباطی، نظرات مردم و مسئولان را به هم منتقل می‌کند و در راه رفع آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

وی با تاکید بر گسترش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای شناساندن سامانه ۱۲۲ در بین شهروندان خوی افزود: آگاهی از وظایف و عملکرد این مرکز باید به گونه‌ای در بین مردم شکل بگیرد تا آنان را در مواقع لزوم و نیاز به دریافت راهنمایی و کمک از کار‌شناسان مربوطه یاری رساند.
مهندس ولیزاده در مورد اهمیت مرکز ۱۲۲ گفت:

مرکز اطلاع رسانی و سامانه ۱۲۲ علاوه بر گسترش راههای ارتباطی با مشترکان، نسبت به نظرسنجی از آنان به منظور آگاهی از عملکرد کار‌شناسان و نحوه رسیدگی به حوادث نیز اقدام می‌کند تا گامی برای تعامل و ارتقای ارتباط متقابل مجموعه و مخاطبان برداشته شود . وی اضافه کرد : علاوه بر آن، این مرکز در خصوص اعزام نیروهای امداد برای جلوگیری از هدر رفت آب در موارد خرابی شبکه، انشعاب و یا شکستگی لوله‌های آب وفاضلاب اقدام می‌کند. از طرف دیگر این مرکز علاوه بر همکاری با سایرپست‌های امداد، در زمینه‌های مختلف مردم را راهنمایی و ارشاد می‌کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی ، در مورد عملکرد 8 ماه این مرکز بیان داشتند:
مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در 8ماه سال جاری 8هزار و 174 مورد از تماس‌های مشترکان پاسخ داده است . وی افزود : مرکز۱۲۲ به طور متوسط در طول شبانه روز پاسخگوی بالغ بر 33 تماس تلفنی است که این تعداد تماس در زمان قطع آب افزون به 100 مورد می‌رسد.
مهندس ولیزاده ، با تاکید به پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای واحد ۱۲۲در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب تصریح کرد : بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس برای اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات ابلاغ می‌شود.
وی اظهار داشت: قبل از تاسیس واحد ۱۲۲اغلب مشترکین به دلیل عدم آشنایی ، با واحدهای غیر مربوطه تماس می‌گرفتند که این امر موجب سرگردانی مشترک و نهایتا تاخیر در تعمیرات آدرس ابلاغی می‌شد.
مهندس ولیزاده با اشاره به مکانیزه بودن فعالیت این مرکز گفت: تمام فعالیت‌ها توسط رایانه کنترل می‌شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین آدرس‌ها ذخیره می‌شود.

مهندس ولیزاده درپایان سخنان خود با اشاره به ثبت آدرس مشترکین در مرکز ۱۲۲ گفت : چنانچه یکی از مشترکین برای اولین بار تماس گرفته و شماره تلفن و آدرس خود را بدهد بعد از ورود این اطلاعات توسط کاربر در دفعات دیگر بعد از تماس مشترک و اعلام شماره تلفن خود سیستم اتوماتیک آدرس و مشخصات را نمایش می‌دهد.
لازم به توضیح است که مرکز پاسخگویی شرکت آب و فاضلاب خوی شامل شهرهای خوی ، فیرورق ، ایواوغلی ، دیزج دیز و قطور می باشد.

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار