نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دانش آموزان باید سه مقوله مهم اقامه نماز اول وقت، احترام به والدین و درس خواندن را اولویت و وظایف اصلی خود بدانند.
کد خبر: ۶۸۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 01 December 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی امروز جمعی از دانش آموزان دبستان دخترانه شهید ابراهیمی آذر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی دانش آموزان را به عمل سه وظیفه عمده توصیه و اظهار کرد: جامعه امروز ما باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که نماز را به‌موقع بخوانند، همچنین دانشگاه‌ها، مدارس و بازارها باید به‌گونه‌ای باشند که جوانان بتوانند نماز را به‌موقع بخوانند و انسان با خواندن به موقع نماز به خداوند نزدیک‌تر شده و خداوند به انسان کمک می‌کند تا در سایر کارها موفق شوند.

وی ضرورت تقویت ارتباط پدر و مادر با دانش آموزان را مورد توجه قرار داد و گفت: تقویت رویکرد تربیتی در مدارس از نکات مورد تاکید است و دانش آموزان باید نسبت به احترام به پدر و مادر خود توجه لازم را داشته باشند و این مقوله در مدارس در اولویت‌ها قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دانش آموزان باید بدانند که اولویت حفظ احترام والدین است تاکید کرد: با تقویت بنیه معنوی، دیگر شاهد نخواهیم بود که کج روی‌های اخلاقی در بین دانش آموزان افزایش یابد.

وی درس خواندن را یکی از وظایف مهم دانش آموزان برشمرد و افزود: سومین وظیفه دانش آموزان درس خواندن است و باید درس‌های خود را به خوبی بخوانند چرا که کشور در آینده به علم آنان نیاز دارد.

قریشی خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی شما دانش آموزان خوب درس خواندن است چرا که باید در آینده نقش به‌سزایی در جامعه داشته و آینده سازان چند سال دیگر این جامعه باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار