امام جمعه چایپاره گفت: نمایندگان پیش از ورود به مجلس همواره در تبلیغات خود می‌گویند که به مشکلات طبقه فقیر رسیدگی می‌کنیم اما متاسفانه پس از ورود به مجلس، اقشار کم درآمد جامعه را از یاد می‌برند.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 30 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام رسول جمشیدی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه چایپاره با اشاره به سالروز شهادت مجتهد مجاهد و سیاستمدار متعهد آیت الله سید حسن مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده است افزود: یکی از ویژگی‌های مجلس انقلابی، داشتن دغدغه دینی و روحیه انقلابی نه به معنای داشتن ظاهری موجه یا ادعاهای زبانی است.

وی گفت: مجلس محل بررسی مسائل مهم و کلان کشور مانند مشکل بیکاری، اشتغال و مسکن جوانان و نه انجام چند کار جزئی است که شاید در شان مجلس نیز نباشد و نوعی فرصت سوزی به حساب آید.

امام جمعه چایپاره به ویژگی شجاعت یک نماینده مجلس اشاره کرد و افزود: حفظ روحیه انتقادی نسبت به نقایص کشور و عدم تسامح در برابر فرصت طلبان خودی و غیرخودی بنا بر بهانه‌ها و مصالح متعدد باید از ویژگی یک نماینده باشد.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن، داشتن تخصص در عرصه‌ای خاص، ساده زیستی، توجه به محرومان، داشتن برنامه برای ایجاد تحول، روحیه کار جمعی و کارشناسی، صداقت، عدم اغواگری و اسراف در تبلیغات انتخاباتی مواردی دیگر از اهم ویژگی‌های یک نماینده مطلوب است.

جمشیدی تصریح کرد: نمایندگان پیش از ورود به مجلس همواره در تبلیغات خود می‌گویند که به مشکلات طبقه فقیر رسیدگی می‌کنیم اما متاسفانه پس از ورود به مجلس، اقشار کم درآمد جامعه را از یاد می‌برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار