فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مسئولان و مدیران کشور مدیون ملت متدین انقلاب اسلامی هستند گفت: هم‌اکنون مشکل ملت ایران مسئله اقتصاد است که مدیران اقتصادی باید پاسخگو بوده و مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند.
کد خبر: ۶۸۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 26 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حبیب شهسواری صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مسئولان، اظهار کرد: ملت ایران باید به تعبیر از سخنان رهبر معظم انقلاب، جزو پیروان واقعی ائمه اطهار (ع) باشند.

وی افزود: بسیج یکی از اقدامات معجزه‌گونه امام خمینی (ره) بوده که به تاسی از آیات قرآن کریم نامگذاری کرد و
هر یک از آحاد مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد بسیجی بوده و بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تداوم حکومت اسلامی و پیروزی بر تمامی فتنه‌های اخیر منوط بر اقتدار بسیج و تفکر بسیجی است و بسیجیان در شرایط کنونی باید برای رسیدن به تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو هدف، راهکار و ماموریت از سوی استکبار بر روی نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هم‌اکنون هیچ جنگ و مذاکره‌ای انجام نمی‌پذیرد.

شهسواری با اشاره به نظریه یکی از تروریست‌های جهان در خصوص تسلط آمریکا بر علیه ایران، افزود: آمریکا با توجه به قدرت و صلابت ایران اسلامی توان تهاجم به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران کشور مدیون ملت متدین انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: هم‌اکنون مشکل ملت ایران مسئله اقتصاد است که مدیران اقتصادی باید پاسخگو بوده و مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند تا شرمنده مردم متدین انقلابی نباشند.

شهسواری بدتر از مشکل اقتصادی را جنگ رسانه و جنگ عملیاتی دشمن دانست و گفت: امروز در حوزه جنگ نرم، جنگ ولادها و تصویر در حوزه اقتصادی است و دشمن از مشکلات ملت ایران از کاح کوه می‌سازد و از اقتدار و صلابت آنها کاح می‌سازد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، راهیان نور، راهپیمایی‌های انقلاب و اربعین نماد واقعی اقتدار کشور انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هم‌اکنون عربستان کشور یمن را به خاک و خون کشیده اما اراده آنها پابرجا است.

شهسواری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان فرمودند تصویرسازی غلط، منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران بهترین دستور کار دشمن است اما فضل و عنایت خداوند تصویر واقعی کشور در نقطه مقابل تصویر سازی نظام سلطه بوده و بسیج یکی از نقطه‌های برجسته تصویر واقعی از اقتدار کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار