برنامه های هفته کتاب توسط اداره ارشاد اسلامی در خوی اعلام شد.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 21 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

 

آقای بهنام کریم بیگلو مسئول فرهنگی اداره ارشاداسلامی خوی در باره برنامه های هفته کتاب گفت :  بیست و ششمین دوره هفته کتاب در خوی از ۲۶ آبان ماه الی ۲ آذر ماه ۹۷ با شعار 

حال خوش خواندن  آغاز شده است .

 کریم بیگلو ادامه داد: در روز ۲۶ آبان با همکاری آموزش و پرورش مراسمی در همین زمینه در مدرسه شاهد ام ابیهابرگزار شد که در این مراسم آقای دکتر محسنی از طرف ارشاد و آقای رحیملو معاون پرورشی آموزش و پرورش در باره اهمیت ترویج کتاب خوانی سخنرانی کردند . 

وی افزود:در حاشیه این مراسم بعداز اجرای سرود و نقد کتاب توسط یکی از دانش آموزان ،نمایشگاه کتاب در مدرسه افتتاح شد . و در پایان مراسم اداره ارشاد اسلامی از فعالان کتاب مدرسه ام ابیها با اهداء کتاب تقدیر کرد .

 

کریم بیگلوهمچنین از   برپایی نمایشگاه کتاب در مسجد امام خمینی فیرورق نیز خبر داد و گفت: در راستای سیاست های ارشاد اسلامی با همکاری سازمان مردم نهاد بنیاد قلم فارابی و انتشارات شعر سپید ، آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر فیرورق خوی تا ۲ آذر ماه در مسجد امام خمینی فیرورق برگزار میشود .

 

کریم بیگلو در باره هدف از اهدای کتاب گفت : هدف از اهدای کتاب  سهل الوصول ساختن  دسترسی دانش آموزان روستایی به کتاب و کتاب خوانی  ، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تشویق گروههای مروج کتاب خوانی است .

 

مسئول فرهنگی اداره ارشاد همچنین افزود : اهدای کتاب با مشارکت ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در طول این هفته در مدارس ابتدایی روستاهای  وار و زاویه حسن خان انجام میشود.

 

وی درادامه سخنان خود اظهار داشت : جهت آشنایی و دوستی کودکان با کتاب تفاهم نامه ای بین وزارت ارشاد و سازمان بهزیستی امضا شده  که در همین راستا جام باشگاه های کودک تشکیل میشود که این جام در شهرستان خوی میان کانون پرورش فکری کودکان و  مهدکودک شکوفه های زندگی اجرا میشود . 

 

کریم بیگلو در پایان گفت : کودکان عضو این باشگاه با ۵۰ در صد تخفیف از کتاب فروشی های عضو باشگاه کتاب خریداری می کنند .

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار