مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج نبی مکرم اسلام و حضرت خدیجه ع در جوار بقعه مبارکه شیخ نوایی خوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 18 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
امروز در ۱۰ ربیع الاول ، ۲۷ آبان ماه ۹۷ با همکاری اداره اوقاف وامور جامعه الزهرا سپاه خوی ۱۵ زوج جوان خویی با حضور جمعی از خانواده های محترم در جوار بقعه مبارکه شیخ نوایی زندگی مشترک خود را ( با الهام از زندگی پرنور و معنوی رسول خدا و حضرت خدیجه ) جشن گرفتند .
در این مراسم معنوی مسئولین اداره اوقاف و مسئولین امور زنان سپاه خوی حضور داشتند . لازم به ذکر است که نمونه ای از جهازیه عروس اهدایی به زوج های جوان به نمایش گذاشته شده بود .
خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

برگزاری مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج پیامبر اکرم و حضرت خدیجه در خوی به روایت از تصویربرگزاری مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج پیامبر اکرم و حضرت خدیجه در خوی به روایت از تصویربرگزاری مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج پیامبر اکرم و حضرت خدیجه در خوی به روایت از تصویربرگزاری مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج پیامبر اکرم و حضرت خدیجه در خوی به روایت از تصویربرگزاری مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج پیامبر اکرم و حضرت خدیجه در خوی به روایت از تصویربرگزاری مراسم ازدواج ۱۵ زوج جوان در سالروز ازدواج پیامبر اکرم و حضرت خدیجه در خوی به روایت از تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار