فرماندار سلماس گفت: همزمان با سفر استانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میهمان مردم سلماس است و در این سفر طرح گازرسانی به یکهزار و 140 روستای این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۸۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 18 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مرتضی اصغری روز یکشنبه بیان کرد: در این سفر طرح گازرسانی به روستاهای کانیان، شکریازی و مافی کندی که بهمن ماه 1395 کلنگ زنی شده بود، به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه برای تهیه، تجهیز، احداث شبکه توزیع خط تغذیه، ایستگاه تقلیل TBS و نصب انشعاب در سه روستا و سیستم حفاظتی کاتوزیک 60 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از این طرح، یکهزار و 140 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین در این سفر بستر گازرسانی به دیگر روستاهای محروم دهستان کره سنی فراهم می شود.
فرماندار سلماس گفت: شرکت در نشست اعضای شورای اداری، پیگیری برای حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در مناطق کوهستانی و صعب العبور و نقاط مرزی و بین جاده ای و نیز پیگیری برای حل مشکلات اینترنتی در سطح شهرستان و منطقه محروم بخش کوهسار از مهمترین برنامه های این سفر به شمار می رود.
اصغری افزود: مشکلات مردم شهرستان در حوزه های مختلف از سوی مدیران، نماینده مردم در مجلس، علما و نخبگان در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح می شود که پس از جمع بندی در نشست هیات دولت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی پیگیری بازگشایی بازارچه مرزی در کوزه رش سلماس، ارائه پیشنهاد برای ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و کمک به رونق بخش های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی، گردشگری و صنعتی با بهره گرفتن از ظرفیت ها از درخواست های مهم مردم سلماس در این سفر محسوب می شود.
به گزارش ایرنا دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران فردا /دوشنبه/ به اتفاق اعضای هیات دولت وارد آذربایجان غربی می شود. 
در این سفر قرار است طرح هایی به ارزش 10 هزار میلیارد ریال به بهره برداری برسد که از جمله آنها افتتاح گازرسانی به 200 روستای استان است.
شهرستان سلماس در 85 کیلومتری شمال ارومیه /مرکز آذربایجان غربی/ واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار