فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی در شهرستان گرگان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 17 November 2018

به گزارش تابناک گلستان  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان گرگانی، مبنی بر اینکه فردی با وعده های دروغین مبالغ هنگفتی از آنان دریافت کرده است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: با تحقیقات مقدماتی پلیس، مشخص شد فردی با دادن وعده‌های طمع‌برانگیز و پوچ، شهروندان را ترغیب کرده تا نزد وی سرمایه‌گذاری کنند و از این طریق سود بالایی به آنان تعلق خواهد گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متاسفانه 70 نفر از شهروندان به این فرد اعتماد کرده و مبالغ زیادی را برای سرمایه گذاری در اختیار وی قرار دادند و متهم پس از دریافت میلیاردها تومان پول، اقدام به فرار کرد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و پیگیری سرنخ های موجود در این پرونده، سرانجام ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار شده و در هماهنگی با مقام قضائی، وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس، لب به اعتراف گشوده و به 120 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، گفت: شهروندان فریب وعده های دروغین عده‌ای سودجو و کلاهبردار را نخورده و در صورت مواجهه با آنان مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار