مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استاندار آذربایجان غربی از اختصاص بیش از ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه کارگاه آموزشی حسابرسی شهرداری‌های شمال استان  گفت: این اعتبارات از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آذربایجان غربی در بین ۴۴ شهرداری توزیع می‌شود که تاکنون با مبادله اسناد ۲۰ درصد این اعتبارات در شهرداری‌ها جذب شده است.

مطلبی افزود: در کمیته برنامه ریزی آتی استان مبالغ دیگری نیز از منابع جدید برای شهرداری‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری از کاهش بودجه شهرداری‌های استان در سالجاری خبر داد و گفت: با حذف مالیات برارزش افزوده از محل در آمد‌های نفتی برای شهرداری‌ها، ۴۰ درصد بودجه شهرداری‌ها امسال کاهش یافته که امید است با تصویب یک فوریتی این طرح در مجلس و احیای این محل درآمدی شهرداری‌ها بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

عابدی فرماندار خوی هم در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی از اجرای بیش از ۱۰ طرح بزرگ عمرانی از محل اعتبارات ملی دراین شهرستان خبر داد و بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمران شهری تاکید کرد.

 مقدم رئیس شورای اسلامی خوی هم در این مراسم رویکرد جدید شهرداری خوی را فرهنگی و اجتماعی دانست.

اکبرزداه شهردار خوی هم از اجرای دو طرح بزرگ عمرانی تکمیل کمربندی کنار گذر و احداث دومین پل غیر همسطح خوی با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

در این کارگاه یک روزه ۶۰ تن از شهرداران، روسای شورا‌های اسلامی، و مسئولان امور مالی شهرداری‌های شمال استان با روش‌های جدید حسابرسی در شهرداری‌ها آشنا شدند.

انتهای پیام/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار