رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 14 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در این استان شناسایی شده اند، گفت: برای 12 مورد از این تعداد پس از بررسی نهایی پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.
کد خبر: ۶۷۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 28 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جعفرصادق اسکندری روز یکشنبه افزود: ارزش تقریبی پرونده های کشف شده یکهزار و 860 میلیارد ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
وی ادامه داد: اجرا نکردن تعهد در قبال دریافت ارز، خدمات دولتی و گرانفروشی از جمله تخلف های شناسایی شده این پرونده هاست.
وی بیان کرد: رسانه ای کردن برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی با هدف افزایش همکاری های مردمی و روشنگری در جامعه انجام می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: افزایش نظارت، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله اقدام های اساسی در برخورد با سودجویان و محتکران بوده است و موجب تنظیم بازار کالاهای اساسی می شود .
اسکندری گفت: سامانه مردمی 124 آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را درخصوص گران فروشی، احتکار، کم فروشی، صادرنکردن فاکتور، تقلب و درج نکردن قیمت در این سامانه ارائه دهند.
به گزارش ایرنا بازرسان در راستای حفظ ثبات و آرامش در بازار در روزهای عادی از ساعت 16:30 تا17:30 و روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 13:30 آماده دریافت شکایت های مردمی هستند؛ میزان بازرسی ها به علت تخلف های کشف شده در هفته های اخیر در آذربایجان غربی افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار