رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه خط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم است، یادآور شد: با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی و اقتصادی در کشور، با سهمیه بندی و مدیریت وضعیت موجود می‌توان کمبود‌ها راجبران کرد.
کد خبر: ۶۷۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 27 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه همواره در تلاش بوده ایم صادقانه چهره سلامت استان را نشان دهیم، افزود: تلاش کرده ایم تا سطح سلامت استان را نسبت به کشور‌های همجوار افزایش دهیم. 
وی بااشاره به اینکه ۸۰ درصد از نقشه راه سطح سلامت استان را پیموده ایم، خاطرنشان کرد: اکنون در مسیر توسعه و پیشرفت سلامت استان قرار داریم و همراهی مسئولین و اصحاب رسانه در انتقال ضعف‌ها و آسیب‌ها همواره نیاز بوده است. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه مقوله سلامت صرفا برای دانشگاه علوم پزشکی نیست، تصریح کرد: سایر سازمان‌ها نیز که دستی در سلامت دارند، باید در این مورد همکاری داشته و در بحث توسعه متوازن سلامت باید در تمامی بخش‌ها همکاری لازم وجود داشته باشد. 
وی ادامه داد: بحث سلامتدر استان باید بسیار جدی گرفته شود تا عقب ماندگی‌های استان از لحاظ خدمات درمانی جبران شود و در این راستا خیرین، حرکت و همراهی خوبی در سطح استان داشته اند و توانسته ایم مراکزی را با کمک آنان ایجاد کنیم و اکنون از لحاظ شاخص‌های درمانی در سطح بالا قرار داشته و این یک شعار نیست و عملکرد ما این مساله را نشان می‌دهد. 
آقازاده باتاکید بر اینکه خط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم است، یادآور شد: با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی و اقتصادی در کشور، با سهمیه بندی و مدیریت وضعیت موجود می‌توان کمبود‌ها راجبران کرد.
وی بااشاره به اینکه بیمارستان ۴۵۰ تخت خوابی شهید بهشتی ارومیه تغییر کاربری داده است، بیان کرد: بیمارستان شهید بهشتی ارومیه به دلیل مشکلات مالی و مشکلات مقاوم سازی تصمیم گرفته شد تا تغییر کاربری دهد که به ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان تبدیل شده و در آینده افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام

خط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم استخط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم استخط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم استخط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم استخط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم استخط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم استخط قرمز دولت، تامین دارو برای مردم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار