به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و روز ملی پارالمپیک با حضور جمع کثیری از ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوا، نابینا و کم‌بینا و بیمار خاص استان آذربایجان غربی، همایش پیاده روی در مسیر خیابان دفاع مقدس تا مجموعه ورزشی تختی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 25 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در نخستین ساعات صبح روز پنج‌شنبه 3 آبان و به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و روز ملی پارالمپیک، همایش پیاده روی ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوا، نابینا‌ و کم‌بینا و بیمار خاص استان در مسیر خیابان دفاع مقدس تا مجوعه ورزشی تختی ارومیه برگزار شد.

در این همایش که عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، سعید فریور مدیرکل بهزیستی و عیسی محمدی رییس اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند، بیش از 250 ورزشکار به همراه خانواده‌های خود در فضایی با نشاط، مسیر حد فاصل پارک ترافیک تا مجموعه ورزشی تختی ارومیه را پیمودند.
در پایان این همایش به قید قرعه 18 دستگاه دوچرخه و 26 جایزه نفیس دیگر شامل لوازم خانگی به شرکت کنندگان اهدا شد.
همچنین، به تمامی ورزشکاران جانباز و معلول استان حاضر در این همایش، جایزه نقدی اهدا شد.
از نکات جالب این همایش، حضور ورزشکاران با سنین مختلف نونهالان تا میان‌سالی و از رشته‌های مختلف بود که در یک فضای شاد و مفرح و در کنار یکدیگر به پیاده روی پرداختند تا نشان دهند معلولیت نمی‌تواند مانعی برای ورزش کردن باشد.
برگزاری این همایش، روزی به یاد ماندنی برای ورزش استان آذربایجان غربی و ورزشکاران این استان رقم زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار